Gå til innhold

[SOLGT]Trid3nt's Audi A4 1.8TQ01

Ranger emnet


Trid3nt

Anbefalte innlegg

http://www.styling-tech.no

 

Ikke kjøp noe billig dritt til 4-5000 kr. Da har du et senkesett som kjennes ut som en sykkelpumpe etter et års tid.

Nå siktet jeg ikke spesielt til TA sitt, da jeg ikke har noe erfaring med det.

Realiteten er at mange av disse billigsettene er helt like de til dobbelt pris. På samme måte som biltema faktisk selger original vare til halvparten av det det koster hos møller.

 

jeg hadde TA på gamlebilen, og vmaxx på den jeg har nå. Veldig fornøyd med begge to!

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Måtte du til med noe modifisering av fester/fanger når du skulle montere på S4 gillene og de "grillene" på sidene? Eller passa det rett på?

 

 

For og få plass til S4 grillen nede, måtte s-line nedre del modifiseres litt. Vet ikke helt va som måtte gjøres, da jeg ikke gjorde det selv, fikk det firmaet som sku lakkere fangeran bruke en time på å fikse det. Det er ikke helt 100%, men det var det de klarte på en times arbeid.

 

Hvis du går litt lengre bak i min tråd, så ser du hvordan grillen passer før modifisering. Så da får du ett lite innblikk i ka som må gjøres.

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realiteten er at mange av disse billigsettene er helt like de til dobbelt pris. På samme måte som biltema faktisk selger original vare til halvparten av det det koster hos møller.

 

jeg hadde TA på gamlebilen, og vmaxx på den jeg har nå. Veldig fornøyd med begge to!

 

Det stemmer sikkert noen ganger det. Men har også opplevd at pris og kvalitet følger hverandre:p

Men finnes masse forskjelige meninger om dette.

Men jeg hadde heller lagt til 1500kr ekstra får å kjøpe AP istede for TA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et tysk firma som produserer senkefjører, coilovers til diverse biler (mest tyske).

 

http://www.ap-sportfahrwerke.com/

 

De eies også av KW hvis jeg ikke tar helt feil.

 

 

Er dette noe du selv vil anbefale ?:) For leter etter justerbart senkesett til min bil. Men til en rimelig penge.

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå tenkt litt. Og vurdere å legge bilen min ut til salgs. Har lyst på ny bil så :) så om noen er interisert, er det bare å si ifra.

Bilen har akkurat vært på Serivce :)

bilen er kjørt 135000.

Pris ca 190000,-

 

Har funnet ny bil som jeg har lyst på. Eneste må se om jeg har rå til å kjøpe den.

 

Mere info kommer da jeg har laget en ordentlig salgs annonse :)

Endret av Trid3nt

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler det blir noen ny bil med det første :) Har jevlig lyst på nesten ny Golf GTI, men er fwd :(

 

Men det jeg sku spørre om.

Noen som har erfaring med TS-Racing Chipsenter ?

For skal kanskje på Døgnvill i Tromsø helga den 28'edne august. Så tenkte jeg sku bare chippe bilen min der mens jeg allerede var der så slår jeg to fluer i en smekk.

 

Hvis noen ahr erfaring med dem og demmes chipping så kom med for og mot argumenter :)

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne pakken på en side;

 

Belysningspakken består av følgende pærer:

Parklys: 2 stk. W5W med 6 superhvite LEDs (har du xenon i hovedlyktene orginalt? Legg til H6W-pærer nederst på siden)

Skiltbelysning: 2 stk. 39mm pinol-pærer

Belysning under dører: 4 stk. W5W med 6 superhvite LEDs

Takbelysning: 2 stk. 42mm pinol-pærer og 4 stk T4W-pærer

Bagasjerom: 2 stk. 39mm pinol-pærer

Gulvbelysning: 4 stk. W5W med 6 LED's

 

Gulvbelysning og belysning under dører ? Er det noe allle A4 b6 har eller `? for kan ikke huske å ha noe lys under dørene eller noe gulvbelysning.

 

Fant forresten denne belysnings pakken på denne siden;

http://bilkabel.com/index.php?main_page=product_info&products_id=75

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Ja blir nåkk bedre å bytte denne og, ser ut som det blir mindre arbeid for og få det til og passe.

 

Her er noen bilder hvordan bilen er per dags dato:

Det er mobil bilder og bilen er sjitten:p bare så dere vet de, og så dere ikke klager på det :-p

 

DSC00261.jpg

DSC00262.jpg

DSC00263.jpg

DSC00264.jpg

DSC00265.jpg

DSC00266.jpg

DSC00267.jpg

DSC00269.jpg

DSC00271.jpg

DSC00273.jpg

DSC00274.jpg

DSC00275.jpg

 

Og gleder med til å få på ny nedre del bak så alt passer 100%. Skal montere lyktehusene snart, men er så trangt, så er lite motivasjon akkurat nå ja :p

 

Håper det hengerfestet er avtakbart:P

Ellers en nydelig bil:)

Tysk kvalitet!

 

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår