Gå til innhold

Turbo

Ranger emnet


jokki

Anbefalte innlegg

Du må få sjekket turboen for slakk / ubalanse!!! eg hadde dette på min passat 1.9TDI og måtte bytte turbo, det som hadde skjedd var at det var hull i orginal luftfilteret, og sand, støv og lignende hadde gått igjennom filteret og ødelagt turboen! GIK turbo anbefalte meg å bytte til KN filter og aldri bruke det orginale papirfilteret igjenn, pga at det kunne det gå hull i viss det ble fuktig!

 

hær har vi svaret, har ikke sett denne posten før nå.. da jeg henta bilen fikk jeg problemer på tur opp.. luftfiltret og innsuget fylte seg med slaps på motorveiene i sverige, ble da byttet filter og renset hos VW i Gevleæ. Da jeg monterte xenon i resten av lysene på bil da jeg var kommet hjem hadde jeg oppe luftfiltret, var hull i en nettingen dær lufta kommer inn i filteboksen, (skal være tett)og dette har nåkk skapt det hele.. (kanskje)

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hær har vi svaret, har ikke sett denne posten før nå.. da jeg henta bilen fikk jeg problemer på tur opp.. luftfiltret og innsuget fylte seg med slaps på motorveiene i sverige, ble da byttet filter og renset hos VW i Gevleæ. Da jeg monterte xenon i resten av lysene på bil da jeg var kommet hjem hadde jeg oppe luftfiltret, var hull i en nettingen dær lufta kommer inn i filteboksen, (skal være tett)og dette har nåkk skapt det hele.. (kanskje)

 

skal ikke se bortifra at det kan være det som tuller til for deg, jeg byttet til kn filter med en gang jeg fikk bilen, satt inn et innsats filter.. kostet ikke allverden.. tåler mye mer enn orginaldriten hvertfall=)

VW Passat 1,8T 00mod

Nissan Almera 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår