Alfi Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Hei. Jeg har kjøpt meg min første bil, som er en mazda 323(LX) sedan 97 modell med 1.5 literen med sine hele 88 hester. Grei bil å kjøre..men er ikke av den raskeste. Så spørsmålet mitt blir da, hvilke trimmings muligheter har jeg for å forbedre antall hestekrefter? =) Har letet litt selv på nettet men finner bare trimmingsmuligheter for GTR versjonen, GLX og 323 F Siter Livet er en gåte, men er det et svar?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 bytt motor er eneste løsning Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfi Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 finnes det ingen rimmeligere/lettere alternativ? =) Siter Livet er en gåte, men er det et svar?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Tøm bilen din for alt unødvendig stæsj, fjern alt av isolasjon og innmat, ta av hengerfeste og til slutt monter bøtteseter. Dette er faktisk en seriøs måte å få bilen din til å gå fortere på, vekt vs hk har en del å si. babyhmm? Blir vell ikke rimeligere enn dette. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Det er absolutt ingenting du kan gjøre for å få mer effekt i bilen, Uten store inngrep eller motorbytte. Mitt råd er å spare penger, selg drittbil ( no ofence :D ) å kjøp GTR :) Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Som de andre sier, så koster nok trimming av denne mer enn det smaker. Trimming av sugemotorer uten spesiell stor effekt er aldri billig, og lønner seg som regel ikke. Anbefaler heller at du lever med motoren, så sparer du opp penger til en bil (gt-r f.eks) med større motor. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfi Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Okok, takker for svar! :D Men skal jeg spare penger til ny bil, blir det neppe en mazda! (no offence ;D) Siter Livet er en gåte, men er det et svar?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg