Gå til innhold

hovedmarkering på Notodden fre. 17 april kl 18.00

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det får du respekt av i Notodden!;) Sånn seriøst..

 

Hvordan er det å kjøre "monstertruck" a? Du skjønner, jeg begynte å ta av fjærene, men gadd ikke da jeg fikk møkk under neglene :op:

Neida, men coilovere er iallfall snart bestilt, så da driter jeg i å ødelegge demperne som jeg trenger til eu.. Hva kjører du i morgen?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å kjøre "monstertruck" a? Du skjønner, jeg begynte å ta av fjærene, men gadd ikke da jeg fikk møkk under neglene :op:

Neida, men coilovere er iallfall snart bestilt, så da driter jeg i å ødelegge demperne som jeg trenger til eu.. Hva kjører du i morgen?

 

 

Eirik

 

volvo 245, skal kjøre for en kompis.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du ta turen bort til hvorenn jeg står med skyhøy Rolla, jeg tror nemlig det blir for mange 245er til at man finner riktig bil :P

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du ta turen bort til hvorenn jeg står med skyhøy Rolla, jeg tror nemlig det blir for mange 245er til at man finner riktig bil :P

 

 

Eirik

 

okey, har hørt med en del kompiser og det ser ut som det blir MYE folk i mårra hvis alle som sier dem kommer, kommer!

 

Da er det jo bare å dra fram gamle dekka til bestemorra deres og få brukt dem opp!:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, har hørt med en del kompiser og det ser ut som det blir MYE folk i mårra hvis alle som sier dem kommer, kommer!

 

Da er det jo bare å dra fram gamle dekka til bestemorra deres og få brukt dem opp!:)

 

har gammle dekk, men ingen bil å bruke de på damndamn

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å kjøre "monstertruck" a?

Eirik

 

for å si det sånn: jeg NEKTER å vise meg i mine skyhighe biler der, senkesett skal på med 1'r fjærputer før jeg så mye som tenker på å dra egen bil dit! Men skal kjøre for en kompis så da overlever jeg vel.. :bump

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har bilder derfra?

 

Hva skal du se bilder av??

 

20 stk, skabbete , kappede MB124 med alt for breie felger??

10 stk BMW i samme klasse som åven...

20 stk råtene 240 biler..

litt mere dyre MB, Audi BMW og EN 300C og EN USA bil , type 68-69 2d ht chevelle..par nyere pick-ups og par påpynta volvos

 

En haug med skabbete, hva som helst, som egentlig ikke har fjærer??

 

Eller 2 sivilbiler og 6 uniformerte biler??

 

Eller en plastikk greie av en Honda??

 

Eller ja...var vel egentlig ingenting av interesse for skikkelige motorentusiaster som liker litt power og skikkelig bilbygging, enten det er Euro, japs eller usa biler..:ass:

 

kanskje for tidlig på sesongen, men ja...

 

Satt litt på spissen, men er kanskje den riktige sannheten, selv om man kan så der i gata å slenge med leppa over alt som ruller der og ha en passe grei kveld...:bump

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da var det over. Syns det var jævli mye biler sånn i mellom 9 og 10. Mulig det var noen som ikke fikk med seg at de fleste flyttet til Tuven-senteret og var der lenge.. Men var MYE biler der ei periode!:)

 

Det blei jo litt burning, men mindre enn jeg hadde trudd. Men alt i alt syns jeg det var et jævli bra treff med biler som satt fint mht dekk/felger og generelt utseende:)

 

MYE fine mercer, men hvorfor drekker så mange som eier så fine biler, slik at det blir mindre biler?! Det var jo fulle biler med folk som drekker(og disse som drakk eier jo jævli gromme biler, så hadde jo blitt enda fler biler om dem kjørte i stedet)

 

Notodden leverte som vanlig.:)

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår