xanakor Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 heisann. min nye einser golf er lakket med matting i klarlakken. hvordan skal man vedlikeholde dette? er det kun vask som gjelder? ingen produkter som er beregnet på mattlakk? har brukt meguiars i 4 år nå, og er ekstremt fornøyd, har en meget bra rabatt på disse produktene. slik det ser ut nå må jeg kjøpe meg en ekstra bil å gnikke på slik at jeg ikke mister teken på poleringa. så er det noen som har tips til vedlikehold av mattlakk? mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Har lest noen ganger om finish på matt lakk, men husker ikke så mye av det. Legg ut et innlegg på detailersclub.no jeg synes å huske en av detailerene der hadde mye erfaring med dette. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg