Islanwind Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Er det noen som kan fortelle meg hvor de selger film til å sote lykter med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 bruker de ikke sote spray? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Finnes vel lyktefilm vel? Er frontlyktene jeg tenker på.. bruker de ikke sote spray? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 søk etter lamin-x Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Søkte på det, men fant ikke noe spesielt egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Sjekket Bsbildeler? Der hadde de både film og avvaskbar sotspray sist jeg var innom. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Skal sjekke :) Sjekket Bsbildeler? Der hadde de både film og avvaskbar sotspray sist jeg var innom. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Gi besjed når du finner noe slikt, kunne tenkt meg det selv! :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 De hadde på bs. Men den var blå bare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 skulle nok vært sånn som på rekorden, plastikk inni lyktene så man bare kan ta ut reflektorene og lakkere plastikken svart så det ser ut som det er sota uten att det går utover lys-effekten:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Men det hadde ikke funka med vanlig sotefilm på et vis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Lamin-x.com De har ferdig tilpassa film eller du kan kjøpe stykker som kan tilpasses selv. Bare å bestille :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Takker :D Lamin-x.com De har ferdig tilpassa film eller du kan kjøpe stykker som kan tilpasses selv. Bare å bestille :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 kan absolutt anbefale lamin-x. har det på lyktene mine og den funker gull! er ganske tjukk så beskytter mye mot steinsprut osv. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Høres bra ut.. De hadde ikke til min bil, så må nok skjære til selv.. Har ikke bilen her nå, men noen som tør å tippe hvor mange tommer jeg må ha til en lykt på audi a6 99 modell? :P 12"x12? er det for lite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg