Gå til innhold

billig bil med skilter til salgs?

Ranger emnet


Thoresen91

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var en spøk, er bare "pimpa" opp som en rallybil. Eu ok til august

 

Bilde her hvis du har facebook

http://photos-f.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2266/39/52/645420530/n645420530_5893245_6435.jpg

 

haha, den var rååå:P men er nok ikke aktuelt, skal ha noe å bygge på eller no...

volkswagen corrado g 60

ford sierra doch(solgt)

mercedes benz e-klasse w124 300 driftebil(vrak)

nissan primera p11 si (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Solgt i dag.

Og jeg har den nå, og den kan selges videre, om det er interessant. Vannpumpa tok kvelden i går, men skal få kjøpt ny og fikset, eventuelt selges billigere om du heller vil fikse det selv.

 

EU-OK til 2011, gratis omreg visstnok og morsom bil å kjøre, utrolig nok. Går bra og billig.

 

Send en PM hvis du er interessert, Thoresen.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit muligens om en Volvo 240. Bygges turbomotor i denne. Han skulle ha 10høvdinger for et par uker siden. Skal høre med han hvis du har lyst på den! Men send meg en PM, siden jeg ikke er innom biler ØK-forumet så ofte^^

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eu?

 

Nei, det som må til er følgende :

 

Ny frontrute (finnes sikkert hos huggeren til et par hundrelapper)

Fikse eksoslekkasje (rørene har glidd fra hverandre mellom fremre og midtrepotte)

Speedometer virker bare av og til

Hovedlysrele må skiftes

 

I tillegg har bilen følgende "skavanker" :

 

Startmotor må skiftes (følger med en brukt starter)

Ledningsbrudd til bakluke (brudd der ledningene ligger ved siden av dørhengslene)

 

 

Følger med et brukt hengerfeste om ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår