Turbobenni Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 hvis norge blir en del av eu, er det ikke sånn at vi slipper toll da ?? Hvis det er det, så er jo EU den perfekte ting for oss som liker tyske biler! :D VI slipper jo all toll osv da !! eller er det ikke sånn det fungerer ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Blir nok noen egne regler for sånt, men uansett så følger vi EU regler pga EØS avtalen. Vil ikke bli stor forskjell annet enn at vi (Norge) får være med på å stemme på regler vi nå må følge uansett. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 http://www.neitileu.no :D Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 For å si det sånn veier ikke fordelene opp mot ulempene i det hele tatt: Vi får liten bestemmelse over vårt land, havområder, og naturressurser. De store økonomiske maktene i EU bestemmer, mens de små landene må følge derretter Vi har en økonomi som er mer enn sterk nok fra før av Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 så sinnsykt ødelagt da :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonny N Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Jeg er absolutt for EU-medlemskap!! Er drittlei av at alt må fortolles når det skal inn og ut av Norge... Men bilene i Norge blir desverre ikke billigere om vi blir medlem. Danmark er medlem, men har faktisk enda høyere bilavgifter enn Norge. Siter '02 Ford Mondeo ST220 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hva med kjøtt uten de strenge kvalitetskravene vi har i Norge? Vil du heller spise ku fra Mosambique enn Dagros fra oppi lia? Er bare en liten dråpe i havet av alle ting vi er vant til som forsvinner. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonny N Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hva med kjøtt uten de strenge kvalitetskravene vi har i Norge?Vil du heller spise ku fra Mosambique enn Dagros fra oppi lia? Er bare en liten dråpe i havet av alle ting vi er vant til som forsvinner. Sist jeg sjekket var ikke Mosambique med i EU. Men som du sikkert kan se til venstre for den teksten du leser nå, så står der at jeg bor i Tyskland. Det finnes utmerket godt kjøtt her, som jeg spiser hver eneste dag. Nå har jeg ikke satt meg så mye inn i hvilke kvalitetskrav de norske myndighetene har på kjøtt. SÅ kanskje kan du forklare meg forskjellen på EUs kvalitetskrav og Norges? Siter '02 Ford Mondeo ST220 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Sa ikke at Mosambique var i EU jeg. Men at Eu åpner for import av kjøtt fra andre land i mye større grad. Ingen som trenger å sette seg inn i kvalitetssikring av kjøtt i divese land. Det er jo allmenn kjent at kvalitetssikring på matvarer i Norge er ekstrem. Noe man ikke kan si om en del andre land, som for eksempel eksporterer kjøtt. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg