HrpZ88 Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Er det med appelsinskall sant eller bare kjerringråd?. vil nødig ha appelsinskall på bilen og så finne ut at de spiser det da er vel situasjonen forrværra seg 100% jeg digger katter, men ja hater dem når dem skal gå på bilen min. hahaha, tviler på at katter spiser apelsin liksom. men jeg har prøvd å tatt en apelisin bort til katta, og da trekker den seg fort unna. Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 merkelig... katta mi er både inni og oppå samtlige av bila mine på plassen! aldri fått EN eneste ripe, utenom masse jævla pote merker av både støv og olje/dritt i fra garasje gulvet:) Atpåtil sitter'a i motorrommet når jeg skrur motor;) hahah! kollega vøtt Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Nå Har jeg helt svart pepper pulver rundt bilen så håper ikke at jeg har driti meg ut at pepper ikke er bra for betong eller bil. Skal også ta appelsin skall imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Nei som sagt; klarer katten å klore seg gjennom lakken din, har du dårlig lakk! Katter hater sitrus; jeg har hatt mandarinskall under juletreet for å holde kattene unna, og det funker til skallene er tørket. Forøvrig kan man ikke "oppdra" katter som man kan med hunder; men det skal som sagt oftest ikke mer til enn en sprut eller to med hageslangen for å holde dem unna bilen.. for godt. Presenning på bilen? Det riper opp og matter ned hele bilen din. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Nei som sagt; klarer katten å klore seg gjennom lakken din, har du dårlig lakk! Katter hater sitrus; jeg har hatt mandarinskall under juletreet for å holde kattene unna, og det funker til skallene er tørket. Forøvrig kan man ikke "oppdra" katter som man kan med hunder; men det skal som sagt oftest ikke mer til enn en sprut eller to med hageslangen for å holde dem unna bilen.. for godt. Presenning på bilen? Det riper opp og matter ned hele bilen din. Presenningen riper ikke opp lakken nei.. Men derimot går klørne til katten igjennom presenningen,, men hadde håpet at de ikke var inntrisert i å ligge på den.. Du kan værsegod parkere bilen din her så skal jeg vedde på at det går igjennom på din å, de klørne dems er sylskarbe og bruker dem til å komme opp og ned av panseret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3rc3d3sB3nZ_230ce Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Er det med appelsinskall sant eller bare kjerringråd?. vil nødig ha appelsinskall på bilen og så finne ut at de spiser det da er vel situasjonen forrværra seg 100% Haha , sku likt å se ei katt spise appelsinskall ! De her hater det som pesten iallefall ! men dritt visst det er sol for da tørker det fort =( Men kan jo kjøpe en sitrus spray og spraye rundt i tilegg da.. De er i allefall ikke glad i sitrus ting osv. Eller så kan du gjøre som en kamerat, han mekka en opptaker med bevegelses sensor og opptak av hundebjeffing ,som han hadde liggende ved vindusviskeren :P FUNKA det å ! Siter - JL audio - - Mercedes Benz - -_-_-_-_-_-_-_- *Menn med hjerne,kjører bil med stjerne* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Eller så kan du gjøre som en kamerat, han mekka en opptaker med bevegelses sensor og opptak av hundebjeffing ,som han hadde liggende ved vindusviskeren :P FUNKA det å ! Hahah, det var årets :) Skulle nesten hatt det på video! Litt tungvint løsning, men duverden så kult :D Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Du burde kanskje også ta kontakt med eier av kattene og høre hva han/hun har å si om saken. Hvis du tar saken i egne hender (Som et par her inne gjerne vil du skal) kommer fort onkel på døren din og gir deg bot =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg