Gå til innhold

svart panser + katter =ikke bra

Ranger emnet


e-tanbe

Anbefalte innlegg

Er det med appelsinskall sant eller bare kjerringråd?. vil nødig ha appelsinskall på bilen og så finne ut at de spiser det da er vel situasjonen forrværra seg 100%

 

jeg digger katter, men ja hater dem når dem skal gå på bilen min.

 

hahaha, tviler på at katter spiser apelsin liksom. men jeg har prøvd å tatt en apelisin bort til katta, og da trekker den seg fort unna.

98 Audi A3

94 VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

merkelig... katta mi er både inni og oppå samtlige av bila mine på plassen! aldri fått EN eneste ripe, utenom masse jævla pote merker av både støv og olje/dritt i fra garasje gulvet:)

 

Atpåtil sitter'a i motorrommet når jeg skrur motor;) hahah!

 

 

kollega vøtt

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei som sagt; klarer katten å klore seg gjennom lakken din, har du dårlig lakk!

 

Katter hater sitrus; jeg har hatt mandarinskall under juletreet for å holde kattene unna, og det funker til skallene er tørket.

 

Forøvrig kan man ikke "oppdra" katter som man kan med hunder; men det skal som sagt oftest ikke mer til enn en sprut eller to med hageslangen for å holde dem unna bilen.. for godt.

 

Presenning på bilen? Det riper opp og matter ned hele bilen din.

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei som sagt; klarer katten å klore seg gjennom lakken din, har du dårlig lakk!

 

Katter hater sitrus; jeg har hatt mandarinskall under juletreet for å holde kattene unna, og det funker til skallene er tørket.

 

Forøvrig kan man ikke "oppdra" katter som man kan med hunder; men det skal som sagt oftest ikke mer til enn en sprut eller to med hageslangen for å holde dem unna bilen.. for godt.

 

Presenning på bilen? Det riper opp og matter ned hele bilen din.

 

Presenningen riper ikke opp lakken nei.. Men derimot går klørne til katten igjennom presenningen,, men hadde håpet at de ikke var inntrisert i å ligge på den..

 

Du kan værsegod parkere bilen din her så skal jeg vedde på at det går igjennom på din å, de klørne dems er sylskarbe og bruker dem til å komme opp og ned av panseret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det med appelsinskall sant eller bare kjerringråd?. vil nødig ha appelsinskall på bilen og så finne ut at de spiser det da er vel situasjonen forrværra seg 100%

 

Haha , sku likt å se ei katt spise appelsinskall !

De her hater det som pesten iallefall ! men dritt visst det er sol for da tørker det fort =(

Men kan jo kjøpe en sitrus spray og spraye rundt i tilegg da..

De er i allefall ikke glad i sitrus ting osv.

 

Eller så kan du gjøre som en kamerat, han mekka en opptaker med bevegelses sensor og opptak av hundebjeffing ,som han hadde liggende ved vindusviskeren :P

FUNKA det å !

- JL audio -

- Mercedes Benz -

-_-_-_-_-_-_-_-

 

*Menn med hjerne,kjører bil med stjerne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan du gjøre som en kamerat, han mekka en opptaker med bevegelses sensor og opptak av hundebjeffing ,som han hadde liggende ved vindusviskeren :P

FUNKA det å !

 

Hahah, det var årets :)

Skulle nesten hatt det på video! Litt tungvint løsning, men duverden så kult :D

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår