k1mmen Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 (endret) Slenger ut noen bilder av poloen min.. har nettop begynnt å bygge stereo, så skal ligge ut bilder av det etterhvert så eg får det ferdig.. kom gjerne med kommentarer og ideer.. Endret Februar 10, 2009 av k1mmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 ta img tagger rundt bildelinkene a? så slipper man å gå inn på hvert enkelt bilde :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mmen Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 sånn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mmen Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 tror du det hadde sett bra ut med noen 15" kantfelger på den der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 ville starta me å revurdere front og bakfanger før jeg tenkte felger :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NadaX7 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Dessvere enig der, eller i alle fall fått skiltet frem på bilen og ikke bak gitteret :) Siter -Best tråd på forumet: http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke) Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Kunne trengt sideskjørt, ser litt høy ut på sidene nå, når fangerne bygger såpass ned. :) Om du skal ha felger, syns jeg du kan kjøpe noen originale, istedet for de samme kantfelgene som alle andre har... :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mmen Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 ville starta me å revurdere front og bakfanger før jeg tenkte felger :) de fangerene der var helt tilfeldig at ble handlet inn.. var på en stylingsjappe å skulle bestille senkesett, å så ga de meg en så fin pris at de måtte bli de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NadaX7 Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Ville absolut fått BORT skiltet fra "bak" front fangeren i alle fall :) Siter -Best tråd på forumet: http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke) Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mmen Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Ville absolut fått BORT skiltet fra "bak" front fangeren i alle fall :) why? personlig kunne eg tenkt meg å sluppe å hatt skilt i fronten i hele tatt som i statene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Sikkert flere som er enige på det punktet, men vi bor ikke i statene:) Og det ser penere ut å ikke gjemme skiltet bak gitteret, men det er jo bare min mening:) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Ang. skiltet hadde det sett penere ut om du hadde skaffet nytypen og montert det frampå gitteret :) er bare å feste det med noen små strips ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mmen Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Ang. skiltet hadde det sett penere ut om du hadde skaffet nytypen og montert det frampå gitteret :) er bare å feste det med noen små strips ;) når eg får meg den nye type skilt skal det heller få lov å komme forran gittert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mmen Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 ligger ut link til siden til nye bilen¨ http://www.bilforumet.no/rx8/232362-rx-8-a.html#post2573850 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg