Gå til innhold

Ferske sjåfører kan få "P" på bilen

Ranger emnet


jonleo

Anbefalte innlegg

Sossene som prøver å tøffe seg..? Han derre Fredric Aasbø synes jeg ser litt "soss" ut, han kan jo ikke kjøre bil i det hele tatt.

 

Ja, du er vel født Petter Solberg fordi du er oppvokst med John Deere caps og FK-drakt.

 

nei, han er ikke soss, for han kan skru og han har interesse for dette OG han kan kjøre:) + kan ikke si at jeg har sett strikker i buksa og hårbånd.

 

Resten gidder jeg ikke å kommentere engang.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han ser faktisk ut som en soss :D Og jeg har hørt at han hater å skru..

 

Man er ikke nødvendigvis noen dårligere sjåfør fordi om man er soss. Jeg er vel en skrotnisse her, men blir sikkert oppfatta som en soss på biltreff :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser faktisk ut som en soss :D Og jeg har hørt at han hater å skru..

 

Man er ikke nødvendigvis noen dårligere sjåfør fordi om man er soss. Jeg er vel en skrotnisse her, men blir sikkert oppfatta som en soss på biltreff :)

 

 

Eirik

 

kan ikke si han ser så glatt ut, men men. Uansett så finns det jo unntak. Men de har som regel VOKST inn i en bil-familie eller de har av en eller annen grunn bil tett inntil seg. Men snakker om flertallet jeg, når 70% eller noe av klassen min lå utafor veien opptil flere ganger og dem kjørte ikke noe fort bortsett fra et par stykker, da ere no muffins jo!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje sivilbilene kunne fått en P på seg?! De bør jo så absolutt det når politistudentene raser nedover og forbi folk med blålysa på. Så en i en ML som banka to av dekka inni fortauskanten når han skulle kjøre forbi i Asker i sommer:P Mye rar kjøring blant dem.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sier Fredric er soss kan jeg si at dere tar heftig feil. Han er en av de mest jordnære og hyggelige personene jeg noen gang har møtt, og jeg har lært han å kjenne gjennom de to årene jeg har vært veldig mye med han, og makan til imøtekommende person skal man lete i mange hjørner og kroker i verden etter. Og for the record; jeg hater selvgode sosser som tror de er så mye bedre enn alle andre fordi de har penger :)

 

Sånn, nok OT, tenkte bare jeg skulle klarerer i Fredric=soss?-saken.

 

Forøvrig er dette et helt idiotisk forslag, det er fælt nok å ha folk liggende oppe i rompa på deg å blinke når man kjører med L i en 2 års tid - det å oppgradere det til en P kommer til å føre til 2 år med akkurat det samme. Om det blir en P for ungdommer, stemmer jeg for at eldre skal ha en E siden de er minst like utrygge :)

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 av 20 riktige =)

Ikke værst etterå ha tatt teorien 4 ganger.

MC,Traktor,to ganger på bil pga snuten tok fra meg lappen fordi de ikke klarte å henge på og ble sure.

 

I september en gang har jeg faktisk klart å beholde lappen i 2 år.

Kjørte opp første gangen på 18-årsdagen min.

Mistan etter et par måneder.

Fikk tilbake lappen etter 3 uker, og mista den igjen februar 07.

Kjørte opp på nytt igjen september 07.

 

jeje...kommer garantert til å miste den flere ganger, og jeg driter regelrett i om jeg må kjøre med P i en alder av 27.

Skal klare å kjøre fra det aller meste etter veien uansett hva som står på bilen min jeg.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 av 20 riktige =)

Ikke værst etterå ha tatt teorien 4 ganger.

MC,Traktor,to ganger på bil pga snuten tok fra meg lappen fordi de ikke klarte å henge på og ble sure.

 

I september en gang har jeg faktisk klart å beholde lappen i 2 år.

Kjørte opp første gangen på 18-årsdagen min.

Mistan etter et par måneder.

Fikk tilbake lappen etter 3 uker, og mista den igjen februar 07.

Kjørte opp på nytt igjen september 07.

 

jeje...kommer garantert til å miste den flere ganger, og jeg driter regelrett i om jeg må kjøre med P i en alder av 27.

Skal klare å kjøre fra det aller meste etter veien uansett hva som står på bilen min jeg.

 

Har du kanskje tenkt på at det er pga slike som deg dette forslaget har kommet opp?!:fuckme2:

Du er så vanvittig tøff fordi du kjører fra alt, og har mista lappen flere ganger! :pray

EDIT: Og jeg trenger virkelig ikke å høre fra deg at jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt fordi jeg ikke har lappen eller lignende. Du virker ikke som noen god sjåfør selv så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en P bakpå bilen så ville jeg jo selvfølgelig kjørt myyyye roligere.... NOT! Nei nå får folket på stortingen begynne med noen mere virkningsfulle metoder til å få ned ulykkestatistikken her til lands... Hva med å gjøre som de gjorde med MC? Nekt 18 åringene å kjøre med biler med stor motor... Det er ihvertfall en av mange løsninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår