spewster Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hei, Polo 01 - 6N2 - 1.4 (AUD) Må ta service på bilen straks og har et spørsmål, hvordan får jeg opp luftfilterboksen slik at jeg får byttet filter? Må jeg ha noe spesialverktøy? Fint om noen kunne skrevet kjapt og greit hvordan jeg får opp plastikken uten å ødelegge for mye :) På forhånd takk! Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Skal være å smekke opp 2-3 metal klips, og åpne lokket. burde gå greit uten å ødelegge noe :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Skal være å smekke opp 2-3 metal klips, og åpne lokket. burde gå greit uten å ødelegge noe :) Hvor da? :) Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Anyone? Trenger jeg noe spesialverktøy? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Såpass. Det der var ikke likt som i min :p Ta og dra av motordekselet. det kan være under der (vil jeg se som mest sannsynlig). Også kanskje det er noe under der. Skal ikke trenge spesialverktøy :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Såpass. Det der var ikke likt som i min :p Ta og dra av motordekselet. det kan være under der (vil jeg se som mest sannsynlig). Også kanskje det er noe under der. Skal ikke trenge spesialverktøy :) Da er spørsmålet, hvordan får jeg av det? :) Har løsnet boltene på toppen, men det virker som den henger på noe i bakkant som ikke jeg kommer til? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 boltene??? :S kan ver bare ta det plastdekselet som det står 1.4 mpi på og dra det av? Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Det svarte røret vedsiden av oljepåfyllingslokket er kaldluft inn til filteret. Du kan starte med å ta av det svarte dekselet, regner med du finner noe lure plugger i de høllene rett under "1.4MPI" teksten. Luftfilteret ditt ligger 99% rett over "VW" logoen. Det er jeg nesten sikker på :) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Låner denne topicen jeg, koster det mye for et slikt deksel på huggeren elns? :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Låner denne topicen jeg, koster det mye for et slikt deksel på huggeren elns? :P Betalte 400,- for 6N dekselet på møller. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Er ikke verre altså. :) Takk for svar. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Green Dragon Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 når du har løsnet boltene på toppdekslet, er det bare å nappe hele greia av,det gjorde jeg, og på under siden av dekselet sitter det en del skruer, noen torx og noe stjerne...sitter faktisk 2 stk små innsatsfiltere inne i boksen Siter 2001 vw polo 6n2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg