drawz Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hei! Har vært noen grader kaldt her oppe i nord den siste uka. Så nå har begge demperene bak frosset.. som ikke ska kan skje? De er helt i bonn på begge sider. Så bakfangern er ca 2cm over bakken, hehe. Hadde bilen på lageret på jobben her om dagen, å fikk tinet de opp. Og da heiste bilen seg igjen. Men så snart den sto ute ei natt så ble de frossen. De siger ikke ned av seg selv. Men når jeg kjører og er på en litt humpete vei, presses de mer og mer sammen. Noen som veit va dette kommer av? er vell kanskje kommet fukt i dem? er de gåen? Takker for alle svar! Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stedjan Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Burde bytte dem:) Mitt råd hvertfall.. Siter VW Golf 3 <3 http://www.bilforumet.no/golf-iii/227426-stedjans-golf-3-1-8l.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Burde bytte dem:) Mitt råd hvertfall.. vet du om noen som har rimelige og rask levering? skal kjøre til trondheim på torsdag, så er litt krise. Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Demperene er defekte ja og må skiftes. Dempere får du hos Mekonomen, Biltema, MECA, Møller osv. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stedjan Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 sorry for ikke noe svar,jeg sov:P hehe Siter VW Golf 3 <3 http://www.bilforumet.no/golf-iii/227426-stedjans-golf-3-1-8l.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 AKKURAT dette skjedde meg. De er defekt! to nye dempere bak til min golf kostet 4000 inkl montering hos forhandler. koster sikkert 3000 om man gjør det selv da. Jeg slang på to lapper og kjøpte istede juterbart senkesett=) hell i uhell:P Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 (endret) AKKURAT dette skjedde meg. De er defekt! to nye dempere bak til min golf kostet 4000 inkl montering hos forhandler. koster sikkert 3000 om man gjør det selv da. Jeg slang på to lapper og kjøpte istede juterbart senkesett=) hell i uhell:P Tror nesten det samme har skjedd på min :( Men en ny demper bak koster bare fra 577-1179 kr hos Meca. Er vel 4 forskjellige ;) Et par forkjellige i gass og olje;) Endret Februar 13, 2009 av sk0g3y Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 ja jeg ringte vag forhandler jeg:P så fikk jo seff dyreste prisen som finnes..hehe, skulle uansett ha senkesett til sommeren, men da blir det på vintern, og da ble det justerbart:P så heldig me den, glad jeg gikk for justerbart jeg! planen var vanelig senkefjører til sommeren. Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg