Gozzi Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 (endret) Kjøpte meg bilen sommeren 2008 av en kompis som tok den med seg hjem etter en ferie for halvannet år siden! Bilen kommer fra Kentucky hvor den ble restaurert av en prest for x antall år siden.. utseendemessig ser det ut til og være gjort på begynnelsen av 90 tallet! Da jeg kjøpte den var den utstyrt med en Chevy 350 på ca 250hk, TH350, Mustang 2 forstilling med bremser, men uten servo, og Pontiac TransAm bakaksel med skive bremser og bladfjærer! Deretter har det blitt kjøpt inn litt snacks som har opptatt tiden min de siste ukene: - 2001 Corvette LS1 motor - Ledningsnett med CPU og el. gasspedal - 2001 Corvette stoler - Luftfjærer med fjernkontroll - 4-link - H4 bi-Xenon - Nye hovedlykter - Servo tannstang - Shaved door kit - Ny eksos Alt er nå montert, men mangler sevoslanger og ett 3/4 splines x 3/4 DD ledd til styringen! Noen som har kanskje? :P Skulle egentlig plukke bilen og lakke den også i vinter, men siden det har drøyd ut så lenge så må jeg vente til høsten, ellers blir den ikke klar til sommeren ;) Bilen skal også plukkes inni og trekkes om og få nye instrumenter, men dette får også drøye til høsten igjen.. Må spare opp litt penger også! Og kanskje vente på lavere dollar.. :P Hehe.. Har planer om å holde bilen forholdsvis orginal utseendemessig, men siden det er så høy cupè på den så vurderer jeg en liten taksenking i samme slengen som lakkering! :) Bilder kommer! Er foreløpig ett i avataren min ;) Kommentarer og synspunkter mottas med takk! ;) Ellers visst noen har instrumenter som kan passe inn i lag med sort interiør så gi en lyd! Trenger elektrisk speedometer, turteller, vanntemp, oljetrykk, bensinmåler! Endret Februar 8, 2009 av Gozzi Siter ________________________ 1940 FORD 1/2 TON PICKUP - LS1 - Air ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Dette hørtes bra ut! Gleder meg til å se bilder! Hvilken farge hadde du tenkt å ha den i? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gozzi Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Dette hørtes bra ut! Gleder meg til å se bilder! Hvilken farge hadde du tenkt å ha den i? Hadde tenkt meg sort blank med realflames, men er ikke sikker enda! Her er før bilde: Siter ________________________ 1940 FORD 1/2 TON PICKUP - LS1 - Air ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gozzi Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Siter ________________________ 1940 FORD 1/2 TON PICKUP - LS1 - Air ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Sort hadde nok blitt bra! Realflames er jeg litt usikker på.. Det kler noen biler, men på andre biler blir det bare krasj. Edit: Der hadde det kommet flere bilder også! Pent! :D Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Rå bil du har :D Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gozzi Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Uten luft: Med luft: Motor på plass: Siter ________________________ 1940 FORD 1/2 TON PICKUP - LS1 - Air ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gozzi Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Tenkte denne stilen da ;) Men som sagt, ingenting er sikkert! Den andre med realflames som ble postet her så jo ut som den hadde pels :P Siter ________________________ 1940 FORD 1/2 TON PICKUP - LS1 - Air ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gozzi Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Noen som vet hvor jeg får kjøpt eikegulv til planen?? Siter ________________________ 1940 FORD 1/2 TON PICKUP - LS1 - Air ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Ekte eik eller laminat? Laminat får du i nermeste byggevare. Ekte eik er det ihvertfall ei sag på Toten som leverer - husker desverre ikke hva den heter... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Ekte eik eller laminat? Laminat får du i nermeste byggevare. Ekte eik er det ihvertfall ei sag på Toten som leverer - husker desverre ikke hva den heter... godterud du mener?;) toten tre?:) Kan sikkert fikse deg et tlf nr eller noe. Om du er intrisert;) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gozzi Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Går ikke å bruke laminat i en pickup plan.. Litt fuktig til tider ;) Mener skikkelig eikegulv.. som dette: Siter ________________________ 1940 FORD 1/2 TON PICKUP - LS1 - Air ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gozzi Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Siter ________________________ 1940 FORD 1/2 TON PICKUP - LS1 - Air ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg