Gå til innhold

StreetMeet i Fjordparken i Drammen 18.04.2009!

Ranger emnet


grufle

Anbefalte innlegg

Det endte jo med at man burna på asfalten uansett men..

 

For all del, jeg er ikke en av de som klager høyest, jeg er glad for at ting skjer.. Bare svarte på ditt spørsmål om hvorfor man alltid kommer - fordi man alltid håper på noe bra (uansett planer og promotering på forhånd). Negativ innstilling? Ser ikke den jeg :)

Som jeg skrev tidligere, de kunne lagt lista litt lavere (kåringer, partyfixers, band, osv er mye å få til på en gang) og dermed hatt mer positive tilbakemeldinger.. :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var sykt fett syn ja, lavt og bredt gjelder! Coilovers burde snart være på vei fra USA.. :cool:

Har dette av din. Takk for praten ja.. :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, OK. Først sa du at "burning hører ikke hjemme på et bra arrangert streetmeet". Har vært på masse treff med lovlig burning jeg, men jepp - det er ikke så lett å få lov til. Det burde det ikke være heller.

 

Har vært på Kongsberg-treff også jeg, de vaskeshowene der var vel ikke så veldig mye å skryte av, om jeg ikke husker feil.. Igjen gjelder det å gjøre ting skikkelig - ikke spørre nabojenta om hun er keen på å vaske en bil i olashorts og genser.

 

Nok om det. Drammenstreffet var skuffende for mitt vedkommende, punktum. Siste BRA streetmeet jeg kan huske var Metro våren 2005, siden den gang har det ikke vært noe skikkelig fett på Østlandet.

 

Nå var det kun ett vaskeshow som har vært på kongsberg,og det ble lagd istand samme dag som treffet.Så ja,det var ikke bra.

 

Men det er ikke rart det ikke blir noe fete treff. For det er ikke lett å få til noe streetmeet lenger. Dette er pga grunneiere,politi o.s.v. som er blitt veldig vanskelig å ha med å gjøre. Og veit du hvorfor,det har alle dere som herjer og grisekjører på parkeringsplasser rundt i landet skylda for. Hadde dere kunnet brukt hue og gitt F***** i den kjøringa. Så hadde ting vært mye mye enklere.Og det er heller ikke lett å få alle fornøyd.Alltid så er det noen som klager og syter.Og til slutt gir folk f**** i å lage istand noe. Alle de timene som blir lagt ned for ett treff,er ikke mye trivelig å tenke på når bare klaging kommer i etterkant.

Så hvis all ting er så fælt,arranger ett treff. Så får du/dere se selv. Det er ikke så enkelt.!!

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis all ting er så fælt,arranger ett treff. Så får du/dere se selv. Det er ikke så enkelt.!!

 

Vil tippe jeg har arrangert omtrent 100 treff rundt i Norge, fra Kristiansand i sør til Vadsø i nord, så jeg vil da si jeg vet hva som kreves av jobb. Når det er sagt er det bare en desto bedre grunn til å ikke ta seg vann over hodet når man skal arrangere noe.

 

Nei, jeg har ikke en negativ holdning - men det mange ikke skjønner er at treff som dette også ødelegger for andre. Man lover og lover, folk har forhåpninger og møter opp, og blir skuffa. Skjer det for mange ganger gidder ikke folk å komme lenger, og da hjelper det ikke om du står der med alt du har lovt på forhånd.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Kremt kremt

 

Nå har Midnightclub hatt store treff i Drammen hvert år. Om du er kjente i Drammen så har vi klart å fylle opp hele P-plassen til CC senteret og andre ganger har vi fylt opp hele Fjordparken med untak av sladde/burneplassen.

 

Slik mange av oss tenker Street Meet er at det blir postet en tråd på forumet om at vi møtes der til den og den tiden. De fleste husker sikkert treffet på Strømmen da hele politi styrken til Oslo politiet stilte opp. Dem hadde til og med helikoptet og en haug med biler. Da hadde dem faktisk nok folk ute på kvelden og natta.

 

Men skal sies at det er litt tidlig med vår treff. Tror ikke jeg stiller opp med sommerlissene.

 

det som var i går fylte ikke noe som helst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært med mer enn en sesong så hadde du også visst at MidnightClub har hatt treff med over 600 biler... Så dere har ett stykke igjen ennå. Å ser dere på treminlisten til MidnightClub så er det vel ikke såååå lenge til det blir et BRA treff i Fjordparken! Å at det ALDRI skjer noe.... Bare å være med på ting det! MidnightClub er en forholdsvis stor og etablert klubb som har vært med en stund!

 

igår var det 6 biler eller??vil kalle gårdsdagen en stor flop i de to timene jeg var der da gadd jeg ikke mer.ble bare skremte badegjester så det ut som:tannløs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår