Gå til innhold

StreetMeet i Fjordparken i Drammen 18.04.2009!

Ranger emnet


grufle

Anbefalte innlegg

Hehe, du får henge med på rudskogen en tur iløpet av sesongen da vøtt.. Så kan du jo se hvorden det er å bli passert av en blå Skyline for hver 6 runde :)

 

Jeg har skrudd døgnet rundt for å ha bilen klar til treffet som var i helgen, og bilen min er deffinitivt ikke laget for å stå "og skinne" i depot :):thanks

 

Du som hadde den blå R32en med div. flaps? :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har kjørt ruudskogen 3 ganger og våler 2 ganger..

I år var planen egentlig å kun konsentrere seg om å bygge bilstereo, men frister mer og mer å dra på ruudskogen en gang til..

 

nettop.. velkommen til oss som kjører 3 ganger i mnd der'a

 

Bilstereo er tafatt! bygg deg heller en grom bil så er du med å kjører deg ihjel i stedet med de store gutta

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så dere ikke tror jeg drar alt under en kam..

Sier ikke at "alt" av japse biler er dritt, mener bare at det er tragisk å se dissa (f.eks.) Skyline, evo, gt-r, supra osv. osv. bare stå der å skinne, er jo faen meg flere kilo polish og krom på bilen enn det motoren min alene veier!

 

Detta er da virkelig biler som er lagd for å brukes! hva er poenget med 400hk+ hvis motoren aldri skal rekke å bli varm?

 

Derfor mener jeg det er bedre med oss litt mer tafatte rånere som har gravd fram noen gamle dekk under låven til bestefar bare for å lage ett sinnsykt shov for alle de som velger å ta turen til ett treff av denne typen, syns bare det er synd at det alltid er de samme bilene som lager showet!

 

Når det gjelder min egen bil så er ikke jeg så oppblåst at jeg mener det er verdens råeste bil!

Greit nok jeg har en V6 motor som for 14 år siden hadde 170hk, men det er da for faen en bruksbil!

så derfor kaster jeg meg utpå sammen med gamle avdanka Mercedeser og 240'er så vi får lagd litt show..

Vet bilen min ser ut som en dass, og jeg kan sikkert ikke kjøre bil.. men det gir da de fleste beng i sålenge jeg popper begge bakdekka til enorm jubel blant tilskuerene..

 

Så tilslutt vil jeg bare si sorry til de jeg måtte ha fornærma i tidligere og nåværende innlegg, men jeg står for det jeg sier..

 

tja jeg la 2 lakriser på 10 meter jeg da ikke bra nok ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm, det var et tappert forsøk på street meet som gikk greit i dass - etter min mening. Et street-meet skal være åpne for alle med ok bil, når jeg mener ok bil så bør den skinne og brumme litt. Den jobben har ikke arrangørene skjønt noe av. Jeg så ca 75% drittbiler på plassen, rånere som ikke har noe med racing og gjøre - for det er vel en racing klubb??? Det var mere gromme biler på utsiden enn på innsiden av plassen. Det har ikke noe med street-meet og gjøre!

Også på toppen av det hele arrangerte dere burning for "jordebiler" - kasserte vrak som skulle vært hugget for mange årsavgifter siden. Og det foregår på en netting plate. Det kom "biler" med PIGGDEKK!!! Nei, det ble for drøyt og være tilskuer på et treff arrangert av en Racing klubb....og samtidig forsvarer dette på forumet etter treffet. Dere har i allefall klart og kjøre opp stemplet til Drammen som harry - for det syntes jeg dere er! Og kalle klubben for Drammen Racing Club blir for drøyt, dere bør legge ned den bedriften - og kalle dere Drammen Råne Klubb...eller Råner`n avd. Drammen. Tror kanskje det er mer passende etter denne opplevelsen. Nei, det blir vel ikke lett og få tillatelse til bil treff i Fjordparken etter dette. Politiet og Drammen kommune er ikke spesielt imponert over asfaltskader og dekkrøyk over hele Brakerøya denne dagen og kvelden. Hva som skjer på kvelden etter arrangør slutt skjønner jeg ikke er deres problem - men dere burde gått foran som et godt eksempel - og ikke oppført dere som drittunger, med mopeder og jordebiler som burner.

 

Som sagt - kun min mening....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet bilen min ser ut som en dass, og jeg kan sikkert ikke kjøre bil.. men det gir da de fleste beng i sålenge jeg popper begge bakdekka til enorm jubel blant tilskuerene..

 

Er vel kun på Volvo treff slikt slår ann. Andre synes slikt bare er dumt.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel en sammenheng mellom alder og "jææævlig rått ass"-faktor over burninga.. Var NOEN kids som sto langs den rampa..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm, det var et tappert forsøk på street meet som gikk greit i dass - etter min mening. Et street-meet skal være åpne for alle med ok bil, når jeg mener ok bil så bør den skinne og brumme litt. Den jobben har ikke arrangørene skjønt noe av. Jeg så ca 75% drittbiler på plassen, rånere som ikke har noe med racing og gjøre - for det er vel en racing klubb??? Det var mere gromme biler på utsiden enn på innsiden av plassen. Det har ikke noe med street-meet og gjøre!

Også på toppen av det hele arrangerte dere burning for "jordebiler" - kasserte vrak som skulle vært hugget for mange årsavgifter siden. Og det foregår på en netting plate. Det kom "biler" med PIGGDEKK!!! Nei, det ble for drøyt og være tilskuer på et treff arrangert av en Racing klubb....og samtidig forsvarer dette på forumet etter treffet. Dere har i allefall klart og kjøre opp stemplet til Drammen som harry - for det syntes jeg dere er! Og kalle klubben for Drammen Racing Club blir for drøyt, dere bør legge ned den bedriften - og kalle dere Drammen Råne Klubb...eller Råner`n avd. Drammen. Tror kanskje det er mer passende etter denne opplevelsen. Nei, det blir vel ikke lett og få tillatelse til bil treff i Fjordparken etter dette. Politiet og Drammen kommune er ikke spesielt imponert over asfaltskader og dekkrøyk over hele Brakerøya denne dagen og kvelden. Hva som skjer på kvelden etter arrangør slutt skjønner jeg ikke er deres problem - men dere burde gått foran som et godt eksempel - og ikke oppført dere som drittunger, med mopeder og jordebiler som burner.

 

Som sagt - kun min mening....

 

og min mening:pray:pray:pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår