Gå til innhold

Griller på dashbordet.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Finnes vel ingen enkel måte å gjøre det på ... :(

 

Mener den bare er klipset på,ta av dekslene på A-stolpene først,ta tak øverst,dra fra A-stolpen,så bakover for å løsne de fra dashbordet.

 

Topplaten på dashbordet er delt langs kanten som går midt oppå dashen,er kanten du ser noen cm nedenfor høytalergitteret.

Beste her er å bruke en plastkile,start i ene hjørnet,og jobb deg bortover,når plata er løsnet bortover hele,trekkes den bakover for å frigjøre klipsa mot frontruta.

 

Prøv det. :)

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke å ta av dekslene på A stolpene ;) bare å gjøre som skodaracing beskriver ellers :) gitterne kan du ved bruk av en boremaskin frese bort de sporene som er nedsenket da opprinelig er jo de som skal være borte når det brukes høyttalere der -i stratus er akk det samme men bare med full åpning i gittere. Under dekslet er det ferdige fester og åpning for 4" elementer og det henger originalt høyttaler kabler der og. :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke plass til 4" elementer under der!

 

Jeg bare tok tak i den "røsket" opp og dro ut, er vel metallklips så dem knekker ikke så lett :)

 

Hvis du skal ha 4" inn må du kutte bort litt plast og bygge opp dashen slik jeg har gjort.

Endret av Janp87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke plass til 4" elementer under der!

 

Jeg bare tok tak i den "røsket" opp og dro ut, er vel metallklips så dem knekker ikke så lett :)

 

Hvis du skal ha 4" inn må du kutte bort litt plast og bygge opp dashen slik jeg har gjort.

 

det går med en 4" som har en mindre magnet ;) men det er ontlig trangt der ja, jeg bruker Morel 4" med neodium magneter i stratusen...:Devil: men i neon gikk de ikke ned :(... er det noen som har neon med originale høyttalere foran i dashen?

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår