golf3tdi Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 har golf 2 som jeg tror kasse er gåen på. når jeg skal ha den i et gir så låser den seg litt fast i det giret jeg setter det i. merker at ikke kassa er som den skal. men veit om en annen som har samme bil med samme problem at den var "hard" i gira. og han fylte ekstra med olje i motoroen og den ble bra. kan det være det som er feil? det har vært olje på bilen min. kanskje ikke fullt hele tiden for den lekker litt. håper noen kan hjelpe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Kan hjelpe å skifte olje på girkassa di. Fylle på olje på motoren er bare tull. Har ikke noe med girkassa å gjøre. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Gjelder dette alle gir? Ikke noe tull med giroverføringen din altså? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf3tdi Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 ja den er lei på alle gira. men det var en gang det gikk å gire fint en liten stund, men så ble det værre igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg