Gå til innhold

owyj: Daihatsu Charade G11 Turbo - langtidsprosjekt

Ranger emnet


owyj

Anbefalte innlegg

Fett grenrør du har mekka deg :)

Ser ut som vanlige G100 skiver du har fått tilsendt. Skiver etc må davære billigere å kjøpe hos din lokale delebutikk en tilsendt fra england?

Som jeg sa tidligere ,bygg om til G100 fjærbein foran ;) Får du kraftigere bremser også

 

 

Det jeg og antok, at det var G100 skiver.

Sendte dem mail igår kveld, og har ikke fått svar enda. Får håpe dem er seriøse nok og gjør opp for seg.

 

For å si det slik, er så og si nesten dobbelt så billig fra england kontra mekonomen og meca. Nokså like priser hos dem begge.

F.eks bærearm på mekonomen: 1190,- pr stk.

Fra camskill: ca 700,- for to stk, pluss frakt og moms.

 

Bremseskiver på mekonomen: 411,- pr stk.

Fra camskill: 370,- for to stk, pluss frakt og moms.

 

Men så var ikke bestillingen min kun bremseskiver og bærearmer heller da :) Så jeg har spart endel selv etter frakt og moms :)

 

 

hehe om jeg skal bygge om forstillinge til G100, så skjer ikke det med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan blir det om du skrur av det gamle navet/senteret på de bremsene dine og over på de nye? Men jeg slenger meg på og sier at dette garantert er G100-skiver..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det om du skrur av det gamle navet/senteret på de bremsene dine og over på de nye? Men jeg slenger meg på og sier at dette garantert er G100-skiver..

 

 

Eirik

 

 

Hullene i den nye skiva har ikke gjenger. Men om dem hadde hatt gjenger, så hadde jeg ikke kommet langt, pga hulldiameteren stemmer heller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gått pågangs mot, men jeg hadde nok valgt en annen bil.

 

Nettopp det som er morro med biler som dette - det er ikke som det alle andre har :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo første dagen min her på BF, jeg har mye å komme da, og jeg har hjulpet kompisser med div!!

 

ÅFYFAEN..kommer du virkelig fra skreia?stakkars ass...DEG er det synd på. Her kommer ett lite tips, dra ut i verden! Opplev Norge! Det er ikke alle steder som er så kjipe som skreia! Helt sant! Det er masse fantastiske steder du kan besøke! Oslo, Trondheim, Bergen bare for å nevne noe! Kom deg ut, dra inn noen hjerneceller. Desto lengre du blir i skreia, desto mer...ehh..blir du...om du skjønner? okei, kanskje ikke..DUM blir du!:)

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår