Gå til innhold

OCT Tuning vs. TS-Racing

Ranger emnet


nomi

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal chippe den nyinnkjøpte bilen, og lurer da på hvor jeg skal få gjort dette. Fint om noen kan dele sine erfaringer. Hittil har jeg funnet to potensielle:

 

Ødegården Auto AS - som leverer OCT Tuning

og

TS-Racing

 

Jeg har også mulighet til å kjøre lengre distanse hvis erfaringer fra andre rangerer det stedet høyere. Sverige kan også være aktuelt.

- Audi A3 1.9Tdi SB 2005

+ BMW 3.16iA 1.9 1999 (solgt)

+ Audi A4 2.0 2001 (solgt)

+ Honda Accord 2.0 1995 (solgt)

+ Mazda 626 2.0 1986 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster like mye hos begge, men jeg er av den tankegangen at hvis det koster litt mer hos TS og folk har gode erfaringer så vil jeg betale mer for at det ikke blir noe krøll i ettertid. En annen ting er å betale mer for akkurat samme tingen.

- Audi A3 1.9Tdi SB 2005

+ BMW 3.16iA 1.9 1999 (solgt)

+ Audi A4 2.0 2001 (solgt)

+ Honda Accord 2.0 1995 (solgt)

+ Mazda 626 2.0 1986 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan da svare så vidt her da eg eg har GOD erfaring med O.CT Tuning. :)

 

Ødegården er ekstremt flink, og jobbar mykje med dyrare bilar, som mange tunere i Norge berre kan drømme om å få trimme.

 

Prismessigt ligg nok O.CT Tuning og TS på omtrent samme nivå.

 

Eg trur at du vil bli fornøgd med både O.CT Tuning og TS sitt program, og O.CT leverer med TÜV godkjenning og motor/drivverksgaranti i prisen.

 

Send meg ein mail om du lurer på meir.

 

Mvh

 

Roar Stegegjerdet

Salgssjef O.CT Tuning Skandinavia

post@oct-tuning.no

http://www.oct-tuning.no

 

Since 1987.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår