Burn Out Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Hei, lurer på om jeg faktisk får DRIFTA (ja jeg mener å kombinere svinger med grei fart) med en bil som veier under tonnet og har ca 260hk på hjula? Takker for svar! Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Om du klarer det kan vel ikke vi svare på... Men det er helt sikkert mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Klart du får drifta med lite power også. Du må bare satse mer (dvs kjøre fortere). Jeg har drifta gjennom rundkjøringa ved Varemessa (Lillestrøm) med bare 115 hk (Opel Omega). Så alt avhenger av hvor god føreren er. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 drittdekk bak, gode forran, stiv bil med godt oppsett, esabsperre OG satse som de over her sier så burde det gå! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 det som har blir skrevet her skjønner jo jeg også, det jeg lurer på er om det faktisk går an å konkurere med noe noe sånt? ja den blir veldig stiv og det blir esab sperre, hvertfall i første omgang.. hadde vært fint om noen som har erfaring med drifting kunne svart :P og sladde igjennom ser jeg ikke på som drifting.. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 er ikke værre enn at du melder deg på noen løp og ser hvordan det går ;) om du klarer å drifte med det er det bare du som vet folk med nok ferdigheter klarer det aller meste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 260 hjul hk og 1000kg bil er jo et JÆVLI bra utgangspunkt. så da kommer det jo an på sjåfør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 kommer vel litt ann på åssen disse kiloene er fordelt også? all vekten bak f.eks som på ei boble så får man jo en slik ''hammer-effekt'' og snurrer. jeg lever i god tro om at en vel-balansert bil med rundt 250-300hk under 1300 kilo ska være god til drifting. så om den har 260hk og under 1000kilo og de 1000kiloene er godt fordelt på bilen så burde den jo være brukbar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 det er jo en faktor som spiller inn selfølgelig. men som amatør så tviler jeg på at han drifter noe dårlger med en bil som har 60-40 eller 50-50 men er jo seff en go del vanskligere med midtmontert/bakmontert motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 (endret) ser det står slemmestad under navnet nicket ditt også, kjenner jeg deg? hehe Edit: Halla, skjønte hvem det er nå;).. og du vet vel godt åssen det funker med vektfordeling med tanke på mr2'n din;) trudde jeg prata til en nybegynner her. hehe. Endret Februar 5, 2009 av KlovnDaniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 det er jo en faktor som spiller inn selfølgelig. men som amatør så tviler jeg på at han drifter noe dårlger med en bil som har 60-40 eller 50-50 men er jo seff en go del vanskligere med midtmontert/bakmontert motor. ja det er klart, men hvor mange drifter med midtmontert/hekkmotor?. om man kjører med 60-40 så er vel ikke det så ille?. 55-45/50-50 er vel det som kanskje er mest optimalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Nei seff er det jo ingen som satser på å konkurer med motorn bak seg. når det gjelder drifting da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 når jeg fant ut av hvem som starta denne topic'n så vet jeg om en som drifter med midtmotor ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 hehehe... mr2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 var en gamal mr2 på som sladda greit på rudskogen for ei beite sea... Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg