Gå til innhold

Nye fotobokser! Gjennomsnittsmåling, her kommer jeg :)

Ranger emnet


jonleo

Anbefalte innlegg

Problemet er jo at fotoboksene blir brukt som en erstatning for og bygge bedre sikrere veier.. Som kunne ført til færre ulykker selv med høyere fartsgrense.. Og jeg ser for meg at det blir en helvetes ujenvn kjøring på disse strekningen med gjenonnsnitsmåling :knock: angry2

 

 

MEN, vi er nå forholdsvis heldige, i andre land er de mobile og kan kamufleres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sålenge disse boksene kommer opp på fornuftige plasser, forbi skoler, i ormåder med mye fotgjengere etc ser jeg ikke problemet.

meeeen det skjer jo ikke :(

 

word, kjøreferdigheter på sjaføren og veier er det som må forbedres om ulykkene skal gå ned!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du 110% håndfaste beviser for denne påstanden, jonleo? hehe, neida =)

 

Saw this shit coming..

 

Håhå. Nei, ikke mer enn den artikkelen og et oppslag på TV2.

Men så har jeg lest hele artikkelen da, ikke bare overskrifta ;)

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de nord for lillehammer har vært oppe og gått LEEENGE nå..

jeg har ikke hørt noe fra politiet (eller fått bot)og det har gått fort forbi de to :P hehe

 

Nevnte fartsbokser har vært i drift en god stund ja, men bare som "test", for å finne ut om det var noe å satse på.

Under testingen har boksene kun vært i bruk som test, dvs. INGEN har blitt tatt for å kjøre med for høy gjennomsnittsfart.

__________________

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bor i en kommunistisk stat, der dem kan telle kvisene du har på rumpa snart, ingenting overrasker meg nå lenger.:redbite

 

Snart vil dem gå ned i underbuksa di for å kartlegge ting dem kan avgiftsbelegge eller sjekke om du oppgir den tiern du fant på gata som du betalte ei pakke tyggis med.

 

 

Lurer på hvordan det er i dette landet om 300-400 år, blir nok et koslig land å bo i, alt som har med kultur å gjøre er vaska bort, vi blir roboter som utfører hvert pek staten gjør og husene våres har en svær tv-skjerm/kamera som kontrollerer borgerne.

 

Sier bare EN ting nå! Se filmen 1984 og se det nye Norge.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke vært snakk om disse fotoboksene før? Da ble det jo stoppa av datatilsynet.. Rett meg om jeg har feil..

 

Jo, Datatilsynet reagerte på testingen som ble foretatt blant annet nord for Lillehammer (tror det var flere plasser også, men husker bare det som skjedde lokalt for meg).

 

Testingen ble uansett gjennomført, og Datatilsynet har nå ikke noe imot dette, bortsett fra at ALLE blir tatt bilde av, men dette er ikke grunn god nok til å stoppe tiltaket.

 

Noen som vet hvordan skiltingen blir? Bør jo merkes en del bedre enn dagens ATK'er...

__________________

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se filmen 1984 og se det nye Norge.

 

Evt les boka, for de som liker sånt.

 

Ser poenget ditt, absolutt. Men, med fare for å gjenta meg selv..hva med å gjøre noe med det? ;)

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hinter til religion-linken min, så leste jeg hele artikkelen jeg å, tenk.. Linken ble lagt til som en redigering.. fant linken etter at jeg skreiv posten :op:

 

Det var et hint, hvis du følte deg truffet ;)

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et hint, hvis du følte deg truffet ;)

 

Det kjentes ut som et realt nakkeskudd med AG3:D

Hehe.. Jeg er ikke utprega glup, men jeg er ikke sååå dum at jeg legger ut link til noe uten å vite hva det står der..

Først så jeg på nyhetene at det ble foreslått no regler for å ''skåne'' forskjellige religioner mot hets osv, så skreiv jeg innlegget og i ETTERTID så jeg at forslaget ble trukket tilbake.

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår