Gå til innhold

Sitater fra bilforumet

Ranger emnet


Sunwave

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det er dårlig gjort å henge ut enkeltpesoner på denne måten. Moderatorene kan gå frem som et godt eksempel og sladde hvem som har skrevet hva.

 

Oppfordring tatt og innlegg slettet. Vil ikke akkurat kalle det uthenging, i såfall måtte det være uthenging av meg selv. Dette bildet ligger postet et annet sted på forumet og :bump

 

Jeg syns bare det var litt morsomt :D

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, poenget er ikke at det skal bli tatt sånn blodseriøst, men om én person blir sitert i annenhvert innlegg i tråden, og personen finner ut dette om en stund vil jo dette være litt dumt. Kanskje innføre en regel om at sitatene skal være anonyme? :)

 

Ønsker egentlig ikke å dra denne off-topicdiskusjonen noe videre, men klarer ikke la være, ettersom jeg er uenig i ønsket ditt.

Sitater er ikke nødvendigvis ment som uthenging, og forfatteren bør kunne ta æren, om de ikke er så selvhøytidelige at de ikke står inne for det de skriver.

Om noen føler seg såret, uthengt eller angrer sine ord, så er det bare å trykke på rapporterknappen og be en av moderatorene slette postingen.

I så måte anbefaler jeg da også forfatteren å egenhendig slette sitt originale innlegg og utspring for sitering, så det ikke lenger er søkbart i BF/Google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes vi må mimre litt ekstra, så jeg linker til en hel tråd isteden....

http://www.bilforumet.no/stripa/193591-dyr-i-jaguar-logo.html

 

 

Da var dagens latterkikk satt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke akkurat et sitat fra Bilforumet, men må nesten bare nevne det.

 

Tidligere idag var jeg og noen kammerater på en cafe på filla, og der er det en fyr som er delvis/passe tilbakestående. I allefall så klarte jeg å velte en blomster-vase som stod på et bord, så vannet rant ut over bordet.

 

Når fyren er på hilse-runde ser han dette, og så blir han litt skuffet. Så begynner de andre på bordet å fyre han opp, og han blir sinna. I tilegg beskyldte han meg for å drive hærverk ved å tusje på bordet, men det var der fra før.

 

Så begynner jeg å le så jeg griner, mens han kjefter på meg, mens de andre holder foran fjeset og ser vekk :P

 

Her er to ting han sa, sånn ca ordrett:

Å le av meg er som å le av en uteligger du går forbi på gata, sånt gjør man ikke

Ikke irreter meg, det gjør meg forbanna, og du vil ikke gjøre meg forbanna, jeg kan være ganske skremmende

 

I tilegg snakket han noe om å banke meg opp

 

Tror det var rett før han skulle til å slå til meg, men hva gjør man når en som er delvis tilbakestående går amokk?

 

Vet det var frekt, og jeg ba flere ganger om unnskyldning, men når du er i den situasjonen krever det et beinhardt pokerfjes. Det har ikke jeg :)

Endret av _Evje_

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minner meg om en gang på ungdomsskolen da vi skulle holde et stille minutt i en eller annen anledning, tror det var for å minnes Al-Quaida terroraksjonen i Spania.

 

Uansett, rett under stillheten fikk plutselig jeg, kameraten min og en jente plutselig et forferdelig sammenbrudd, grunnet at vi stirret på hverandre med en rar grimase eller noe. Jeg husker jeg brukte all min makt for å oppretteholde stillheten og samtidig holde latteren inne, og begravde hodet ned i pulten mens jeg hikstet stille for meg selv. De to andre gjorde noe lignende.

 

Det tror jeg er noe av det flaueste jeg har opplevd, og ikke minst svært respektløst for ofrene og saken. Dette var selvfølgelig egentlig ganske forferdelig, men latteren kom vel av det faktum at alle plutselig skulle være seriøse, og kameraten min med sin grimase var den utløsende faktor.

 

Aah, mimring.:)

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye humor i "juridisk" denne heter "fylla men føltes ikke slik"

 

Var ute å kjørte med firmabilen på en lørdagskveld og klarte å la en idiotisk midtrabatt ødlegge venstre forhjul/skjerm. Lang historie kort, og ikke våg dere promillekristne, men blodprøven viser 2,3. Er det i det hele tatt mulig å kjøre med den promillen? For jeg husker hele kvelden og alt som skjedde. Det var en liten midtrabatt som ødela hjul/skjerm/stilling, samtidig som jeg følte meg edru. Kan og nevne at jeg hadde kjørt en mil før ulykken. Skal i rettsmøte snart og vet ikke hvordan jeg skal addressere problemet. Kan og nevne at jeg er avhengig av bil siden jeg er håndtverker.

VW CADDY 1.9 TDI 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke akkurat et sitat fra Bilforumet, men må nesten bare nevne det.

 

Tidligere idag var jeg og noen kammerater på en cafe på filla, og der er det en fyr som er delvis/passe tilbakestående. I allefall så klarte jeg å velte en blomster-vase som stod på et bord, så vannet rant ut over bordet.

 

Når fyren er på hilse-runde ser han dette, og så blir han litt skuffet. Så begynner de andre på bordet å fyre han opp, og han blir sinna. I tilegg beskyldte han meg for å drive hærverk ved å tusje på bordet, men det var der fra før.

 

Så begynner jeg å le så jeg griner, mens han kjefter på meg, mens de andre holder foran fjeset og ser vekk :P

 

Her er to ting han sa, sånn ca ordrett:

Å le av meg er som å le av en uteligger du går forbi på gata, sånt gjør man ikke

Ikke irreter meg, det gjør meg forbanna, og du vil ikke gjøre meg forbanna, jeg kan være ganske skremmende

 

I tilegg snakket han noe om å banke meg opp

 

Tror det var rett før han skulle til å slå til meg, men hva gjør man når en som er delvis tilbakestående går amokk?

 

Vet det var frekt, og jeg ba flere ganger om unnskyldning, men når du er i den situasjonen krever det et beinhardt pokerfjes. Det har ikke jeg :)

 

haha:D hvem i filla var det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår