Gå til innhold

Nytt EU direktiv kommer 29 April 09 . Pass opp!

Ranger emnet


Bead-lock

Anbefalte innlegg

Ja, rive ned regjeringen for å få til ombygginger høres lurt ut.

Hva skal inn der i stedet? Vi? Da blir det gode veier, farlige biler og dritt på alle andre punkter. Funker det.. :)

 

 

Eirik

 

Godt du er fornøyd med å bli lurt av regjeringa:) bra Eirik, stå på.:repost:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, rive ned regjeringen for å få til ombygginger høres lurt ut.

Hva skal inn der i stedet? Vi? Da blir det gode veier, farlige biler og dritt på alle andre punkter. Funker det.. :)

 

 

Eirik

 

ikke sett noe til gode veier her oppe:ratatatat

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når flertallet av folket i Norge vil ha den regjeringen vi har nå, så er det ikke så mye vi andre får gjort?

 

sier litt om underordnede folk bedre kjent som maur!;) Kommer ikke til å bli regjeringsskifte, det er vi for dumme til selvsagt:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke snakk om å bli lurt av regjeringen, men jeg skjønner liksom ikke hvordan et regjeringsskifte skal bedre forholdene rundt ombygging av bil. Selv om f.eks FrP støtter veiutbygging har jeg ikke sett noe i partiprogrammet om at skamsenk skal bli lovlig..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke snakk om å bli lurt av regjeringen, men jeg skjønner liksom ikke hvordan et regjeringsskifte skal bedre forholdene rundt ombygging av bil. Selv om f.eks FrP støtter veiutbygging har jeg ikke sett noe i partiprogrammet om at skamsenk skal bli lovlig..

 

 

Eirik

 

det framsto som om du mente at regjeringa vi har er perfekt i ditt forrige innlegg, men mulig jeg misforsto, hvis du faktisk mener det får du finger'n av meg. Det er teoretisk umulig å være fornøyd med dem.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mye tull med den regjeringa nå at det er ikke måte på.. Men samtidig kommer det så mye dumt fra FrP at de vil jeg ikke stemme på føler jeg.. Måtte blitt noe hvis de hadde fått til samarbeid mellom Ap, Venstre og Høyre, eller noe i den dur.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men samtidig kommer det så mye dumt fra FrP at de vil jeg ikke stemme på føler jeg..

 

Godt det er minst én mann med fornuft her på forumet. Jeg har sagt det før, og jeg sier det gjerne igjen - av og til skulle jeg ønske Frp kom til makta i fire år slik at alle idiotene som stemmer på dem ser hva som faktisk hadde skjedd..

 

På den annen side er jeg også overbevist om at det er fullt mulig å kjøre Norge i grøfta på fire år, og derfor er jeg også livredd for det samme.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme føler jeg.. En litt sånn bittersweet følelse av "jeg hadde rett".

 

 

Eirik

 

Nå, det hadde jo vært et morsomt, gigantisk sosialt eksperiment. Og folk, eller i hvert fall jeg, hadde fått en god latter. Jeg sitter som regel og småflirer litt når Siv Jensen, Carl I Hagen eller denne Karl-Willy eller hva han nå heter kommer med sine utspill på TV. De er gode talere, de har noen gode poenger (les: populisme) som de tør å stå fram med - noe som gjør at de er gode til å samle saueflokken, men partiet ellers skremmer meg fra ende til annen.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med et ganske pent budsjett på 200,000 (mer eller mindre).. Men, så bekymret eg jeg egentlig ikke.

 

1. Dette vil ødelegge arbeidsplasser (tross alt folk som lever av dette, enten ombygging eller import av styling og deler) noe som hjelper lite i denne finanskrisen.

 

2. Det vil ødelegge hobbyene til mange entusiaster.. Dette råner greiene på Notodden blir piss i havet, sammenlignet med en slik lovendring.

 

3. Vi er sterkere og smartere enn desse "surrehuene" med penn og papir. Smarte og ulovlige løsninger kommer nok til å skje. Bytte av rammenummer blir en hobby.

 

Jeg kommer til å kjøre bilen jeg bygger om nå, lovlig eller ikke. Selv ønsker jeg å fortsette slik som nå, og faktisk få godkjent bilen når den er ferdig. Jeg syns systemet fungerer utmerket slik det er i dag, mtp. sikkerhet og muligheter.

 

Men, det ble og sagt at de skulle bli lov å bruke hijab i politiet.. Se hva som skjedde når folk begynte å reagere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår