Gou Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Kunne trengt litt hjelp til "modding" av dekor på min bil.. bildet av bilen min kan dere finne her.. (listene er fjernet.. bare ikke oppdatert bildet) http://www.bilforumet.net/attachment.php?s=&postid=174757 Dekoren som jeg vil "ha på bilen" min er som følger : http://www.caprizonetuning.com/tilbehor/dekor/ak24h/fnf/bigpaint/ eventuelt andre dekor tegninger dere finner på caprizonetuning eventuelt andre plasser.. hadde vært kjempe fint om noen kunne hjelpt meg.. på forhånd takk :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Hmm..jeg har et lite bidrag her, men jeg finner ikke ut hvordan man legger til bilde jeg :confused: har visst blitt "oppdatert "her.. får se om jeg finner en url å legge den ut på.. Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Aha! fik det til ja..skal vi se om det lar seg gjøre.. http://server5.uploadit.org/files2/191203-fra siden 2 copy.jpg Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 enda en..var litt morsomt detta med sånn tribal greie, selv om jeg ikke er så stødig på photoshop :D :D http://server5.uploadit.org/files2/191203-fra siden 4.jpg Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMG Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 små kewlt det.. hadde vært tøft viss noen hadde fått til fjerning av lister å sånn... så lagt på dekor.. gjerne flærre bilder ;) heh.. holder på å instalere photoshop nu.. dama er syk så ska øva i kveld... heh.. wish me luck Siter -VW p0wah- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 miksa sammen en til, denne gangen med flames..kanskje den beste av de ovenfor, spør du meg.. http://server5.uploadit.org/files2/221203-Polo \'97 FlameTribal copy.jpg Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by DanJan miksa sammen en til, denne gangen med flames..kanskje den beste av de ovenfor, spør du meg.. http://server5.uploadit.org/files2/221203-Polo \'97 FlameTribal copy.jpg gi meg adressa på ny ? e kje serveren så er nere.. dei andre funke men ikke den siste ;) gi meg komplett url.. takk takk :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jeg tok meg friheten til å ha det litt gøy med bilen din jeg :D Litt dårlig kvalitet på bildet ble det, men det får ikke hjelpe. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 jådå, får finne en ekte dekal i morra.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 mitt bidrag, med den dekoren du ønsket.. har i tillegg airbrush'a på "tak spoiler", front leppe/spoiler, sideskjørt og litt større bakfanger. Siter '88 Bmw e34 520i '86 Toyota Corolla 1.3 '84 Toyota Celica Supra 2.8i (x) '86 Opel Ascona C 1.8i (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Adnoh jådå, får finne en ekte dekal i morra.. den blei BRA ! utroligt pen farge.. har vurdert lakkering av bilen.. synd det bare e modding.. at du ikkje har lakk kode`n :D då hadde det uten tvil blitt den lakken.. flerre forslag mottas med takk.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Dannis mitt bidrag, med den dekoren du ønsket.. har i tillegg airbrush'a på "tak spoiler", front leppe/spoiler, sideskjørt og litt større bakfanger. har aldri likt skjørter på polo men nå må eg sei det blei bra.. hvilke skjørter e detta ? takvinga komme.. blei bra på bildet.. fint redigert.. ;) gjerne flærre forslag.. heh.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Jentebil :cool: Originally posted by Adnoh Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 skjørt, takvinge og front spoiler har jeg laga selv.. Siter '88 Bmw e34 520i '86 Toyota Corolla 1.3 '84 Toyota Celica Supra 2.8i (x) '86 Opel Ascona C 1.8i (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Kid-A Jentebil :cool: jaja.. då får damå kjøra ann då.. så kan eg sitta på blah asshole Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg