FirstPrice Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Heisann. Det rister i rattet når jeg kjører rett fram. Det rister ganske godt i rattet særlig fra 100 - 125km/t. Alle hjulene er nybalanserte. Noe forslag til hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Mellomaksel? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Det kan være møkk/snø i felg, mellomaksling, dårlige foringer, dårlige endeledd, gåen støtdemper, felgene mangler senter-ring osv. du får starte å med å sjekke felger og jobbe deg innover. Merker du noe når du bremser? Forran eller bak? Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Nye senter-ringer, fulgte med felgen, skal være nye lager, men jeg får sjekke foringene og demperne. Det skal byttes uansett. Uffamei. Hørte om noe om noe styrelager/ledd som kunne være årsaken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Hvis det rister i rattet så er det nok noe foran, altså balansering, feilmonterte senteringer, kast iskiver, skiv spindel, slakk i lager. Men rister det i hele bilen ville jeg sjekka hardyplatene på mellomakselen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Kjøp deg noe annet en den drittbilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Kjøp deg noe annet en den drittbilen! Gidder du å spandere a? Din forbanna dust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Kjøp deg noe annet en den drittbilen! På vegne av trådstarter vil jeg si takk for hjelpen, du var til stor hjelp. Og slikt kan skje med den beste bil, det betyr ikke at han kjører rundt i et vrak. Vet du om denne ristingen kom etter at du byttet felger osv? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg