Gå til innhold

Ombygging og renovering (rundt og rundt)

Ranger emnet


Sehen

Anbefalte innlegg

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor fikk du tak i rustfrie bakdører til omegan. skulle hatt 2 bakdører, rustfrie

 

Fikk bare fordørene, men bakdører er på vei snart. Sier ikke hvor, da de er mine:)

Bilen skal til rustsveieing denne uken, så vi får ta noen bilder underveis.

Så nå har jeg kjøpt bil, fordører, en skjerm, nye kanaler og indre og ytre hjulbuer bak

Totalt 6500.- :)

 

Er det noen som har et eksosanlegg til en v6 sedan liggende? kjøper det gjerne veldig billig:) Skal bare holde gjennom biltilsynet ved godkjenning:)

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt ann på om du har el-vindusheis i bilen din fra før! Hvis ikke er du i alle fall nødt til å bytte midtkonsollen til en med brytere til vindusheisen! Men tror ledningene ligger der fra før, men ikke 100% sikker.

 

Trenger ikke bytte ut midtkonsollen. Bare skjer ut hull til bryterene, det gjorde jeg på min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare fordørene, men bakdører er på vei snart. Sier ikke hvor, da de er mine:)

Bilen skal til rustsveieing denne uken, så vi får ta noen bilder underveis.

Så nå har jeg kjøpt bil, fordører, en skjerm, nye kanaler og indre og ytre hjulbuer bak

Totalt 6500.- :)

 

Er det noen som har et eksosanlegg til en v6 sedan liggende? kjøper det gjerne veldig billig:) Skal bare holde gjennom biltilsynet ved godkjenning:)

Jeg har, men da må du komme å hente det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det til sedan? du hadde jo STV.

 

Jo, hadde det, men forandring fryder, og jeg fikk den for bare 2000. og da er det meste nytt i understell:)

Og siden vi er bare to, holder det med sedan:)

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen går vel bilen til rustsveising. Var heldig og slipper å bytte høyre forskjerm, da denne var helt fin. Skal prøve å ta noen bilder i morgen, så dere får se hvordan "ny" bilen ser ut.

Er det noen på østlandet som har bærebruer bak til v6 sedan å selge?

Trenger også noen styling sideskjørt.

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du en veldig billig venstre fjær bak fra STV'en til meg?

 

gleder meg til å se ossen den blir.. legg ut mye jobb-bilder så vi kan se og lære av dine forhåpentligvis få feil:P

Har senkesett som blir flyttet over til andre bilen, og de gamle er kastet:) skal ikke stå på stylter heller:)

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår