Gå til innhold

Ombygging og renovering (rundt og rundt)

Ranger emnet


Sehen

Anbefalte innlegg

hvorfor er ikke du medlem av OMC?

 

Har meldt meg inn nå, men det tar jo 14 dager før det er registrert. Pluss at jeg ikke får betalt før om 14 dager. Hentet jo nettop en Astra, og bestillt deler til den for 3000 blanke norske:) Dyrt å ha bil:(

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har meldt meg inn nå, men det tar jo 14 dager før det er registrert. Pluss at jeg ikke får betalt før om 14 dager. Hentet jo nettop en Astra, og bestillt deler til den for 3000 blanke norske:) Dyrt å ha bil:(

 

Vet det er dyrt å ha bil!

koster så pokkers mye å holde bil.. får jo nesten ikke råd til å oppgradere:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte deler fra Carparts på nett søndag, og i dag onsdag ankom de posten. Rask serivce, og har vist det meste på lager, imponert:D:D

 

I dag har jeg skrudd MB 124....... Jævla dritbil:Devil:

Skiftet komplett fjerbein, med nyinsatte foringer og styrestag.

Ingen må komme å klage på Opel lenger. Måtte kappe 2bolter med vinkelsliper, og de fjærene er lifsfarlige å ta ut.

Brukte lenger tid på demontering og montering af disse komponentene enn det jeg gjorde på å ta ut motoren på Omegan.

Har ett fjærbein igjen, som jeg skal ta i morgen, og da er det slutt på MB skruing for godt.(svigemors bil, men det driter jeg i)

 

Henter vel delene til Astraen i morgen, så blir det topp overhaling i helga. Hvis man ikke blir så dritlei at man knuser alle tre bilene med slegge............

 

:crazysant::crazysant::crazysant::crazysant::crazysant:

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HaHa solgte omega'n og kjøpte meg en Benz jeg haha

 

Skjønte jo at du var lettere gal, men dette????? MB????

Da skal jeg fan meg heller kjøre Opel Astra i to år :D

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Da må jeg orke å bli sett i en... men uansett har jeg ikke råd eller mulighet til å ha 2 biler. og ikke helvete at jeg selger omegaen.

 

Men går det no forrover med bilen din da sehen?

 

Nja, venter på rette ledningsnattet til motorrom og dashbord, så er den klar for gogkjenning. Da er det bare noen småting som interiør og anlegg igjen+++++

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle fått dere litt oppjustert LET motor i omegan deres :) det er kjempegøy!

 

Godt at du ikke ga opp sehen, ikke mye igjen nå!:) keep up the good work

Takk. Gir ikke opp nå vettu:)

 

Kunne vært gøy med LET motor i den, men jeg har jo en Astra F ...går vel en let motor i den også?

 

Var å prøvekjørte bilen en lengre strekning i går, å gud det var deilig. Lå som klistret på veien. Har kjørt endel BMW 3 og 5 serie samt MB i det siste, men som Omegaen er satt opp nå, kan de bare gå å legge seg i garasjen...he he he.

Når den er godkjent blir det fjerning av kat og simons bakpotte.

Så jeg trenger to fremre eksosrør til omegaen. Defekt katalysator ingen hindring:D

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Gir ikke opp nå vettu:)

 

Kunne vært gøy med LET motor i den, men jeg har jo en Astra F ...går vel en let motor i den også?

 

Var å prøvekjørte bilen en lengre strekning i går, å gud det var deilig. Lå som klistret på veien. Har kjørt endel BMW 3 og 5 serie samt MB i det siste, men som Omegaen er satt opp nå, kan de bare gå å legge seg i garasjen...he he he.

Når den er godkjent blir det fjerning av kat og simons bakpotte.

Så jeg trenger to fremre eksosrør til omegaen. Defekt katalysator ingen hindring:D

 

 

Du skulle kjøpt deg kw coiloveres da hadde du vært i himmelen, liggern som støpt på veien! Og de er ikke for harde heller synes jeg, så litt kjørekomfor er det igjen også:polish:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår