Teigland Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 AU. God bedring da. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 God bedring ja:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Det kommer vel litt ann på om du har el-vindusheis i bilen din fra før! Hvis ikke er du i alle fall nødt til å bytte midtkonsollen til en med brytere til vindusheisen! Men tror ledningene ligger der fra før, men ikke 100% sikker. Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Hvor fikk du tak i rustfrie bakdører til omegan. skulle hatt 2 bakdører, rustfrie Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Hvor fikk du tak i rustfrie bakdører til omegan. skulle hatt 2 bakdører, rustfrie Fikk bare fordørene, men bakdører er på vei snart. Sier ikke hvor, da de er mine:) Bilen skal til rustsveieing denne uken, så vi får ta noen bilder underveis. Så nå har jeg kjøpt bil, fordører, en skjerm, nye kanaler og indre og ytre hjulbuer bak Totalt 6500.- :) Er det noen som har et eksosanlegg til en v6 sedan liggende? kjøper det gjerne veldig billig:) Skal bare holde gjennom biltilsynet ved godkjenning:) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Det kommer vel litt ann på om du har el-vindusheis i bilen din fra før! Hvis ikke er du i alle fall nødt til å bytte midtkonsollen til en med brytere til vindusheisen! Men tror ledningene ligger der fra før, men ikke 100% sikker. Trenger ikke bytte ut midtkonsollen. Bare skjer ut hull til bryterene, det gjorde jeg på min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Fikk bare fordørene, men bakdører er på vei snart. Sier ikke hvor, da de er mine:)Bilen skal til rustsveieing denne uken, så vi får ta noen bilder underveis. Så nå har jeg kjøpt bil, fordører, en skjerm, nye kanaler og indre og ytre hjulbuer bak Totalt 6500.- :) Er det noen som har et eksosanlegg til en v6 sedan liggende? kjøper det gjerne veldig billig:) Skal bare holde gjennom biltilsynet ved godkjenning:) Jeg har, men da må du komme å hente det! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Trenger ikke bytte ut midtkonsollen. Bare skjer ut hull til bryterene, det gjorde jeg på min :) Jojo går jo ann det også, men kommer jo ann på hvor forsegjort du vil ha det;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Jeg har, men da må du komme å hente det! ;) er det til sedan? du hadde jo STV. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 er det til sedan? du hadde jo STV. Jo, hadde det, men forandring fryder, og jeg fikk den for bare 2000. og da er det meste nytt i understell:) Og siden vi er bare to, holder det med sedan:) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 mente omegamann.. hans vraka er jo STV. er det no mer enn bare bakerste potta som er forskjellig egentlig? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 er det til sedan? du hadde jo STV. Åja, trodde han hadde stv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 I morgen går vel bilen til rustsveising. Var heldig og slipper å bytte høyre forskjerm, da denne var helt fin. Skal prøve å ta noen bilder i morgen, så dere får se hvordan "ny" bilen ser ut. Er det noen på østlandet som har bærebruer bak til v6 sedan å selge? Trenger også noen styling sideskjørt. Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 har du en veldig billig venstre fjær bak fra STV'en til meg? gleder meg til å se ossen den blir.. legg ut mye jobb-bilder så vi kan se og lære av dine forhåpentligvis få feil:P Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 har du en veldig billig venstre fjær bak fra STV'en til meg? gleder meg til å se ossen den blir.. legg ut mye jobb-bilder så vi kan se og lære av dine forhåpentligvis få feil:P Har senkesett som blir flyttet over til andre bilen, og de gamle er kastet:) skal ikke stå på stylter heller:) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg