Gå til innhold

E-30 Big : Audi UR Quattro -88 med 20v 768.5 Hk 893nm. SELGES!

Ranger emnet


E-30 big

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:ass:

 

Joda her sker ting... har tukta Urquattro`en tur i benken igjen og her er resultatet!

 

STOR Takk til gutta på MOTORTEKNIKK og Christer på PBC Auto (Før Autokvikk) får hjelpa... det ble KNALL bra.... syns nå jeg da dukenukem

 

 

 

Her er effekta og nm... 768,58HK og 896,47NM utregna med 15% drivverkstap som er veldig reelt eller kansje litt lite på disse drivverkene ved slike effekter..

840 grader eksos temp og 2.5bar i boost,3,1bar i baktrykk så tror faktisk det kan klemmes litt mere ut av Auda`n jeg gitt:pray

 

Uansett bilen går greit den og skal bli flittig brukt! ;)

 

GOD PÅSKE ALLE MANN,kjør pent :drive2

 

DSC00015.jpg

Endret av E-30 big

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00106.jpg

 

Hva er alle de greiene som er påmontert her og der? Simulering av råder/stempel? Ser noe remdrift og leamikk så gjetter på at det er dynamisk balansering på gang. :drunk: Er stanga i front og måleuret der for å måle kast i veiva? :wonder:

 

Forøvrig er man mektig imponert av både bygg og byggherre. :pray

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote

 

Hva er alle de greiene som er påmontert her og der? Simulering av råder/stempel? Ser noe remdrift og leamikk så gjetter på at det er dynamisk balansering på gang. :drunk: Er stanga i front og måleuret der for å måle kast i veiva? :wonder:

 

Forøvrig er man mektig imponert av både bygg og byggherre. :pray

 

Vektene er på 0.00gramet det råde,stempel,krysspinne med klips veier ja. ellers er det vekter i begge labbene som veiva ligger på får å kjenne evt. kast... er vel egentlig dette som du balanserer etter.. tror dritten roterer rundt 1000 runder(rett meg Rune viss dette er får lite ;) )

Å det ser JEVLIG fort ut når du står å ser på.. tenk deg 8500runder inne i motoren blant olje sprut å 2.5 kilo turbo trykk da... huff den stakkar`n der har et slitsom liv

:ass:

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår