jonkl Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Kom til bilen i dag tidlig, og fikk lite hyggelig overaskelse: Panseret var slått inn. Stor dup bulk i panseret. Eneste fornuftige foklaring; fulle folk / drittunger / andre idioter, må ha hoppet på panseret. Fikk rettet det ut (egentlig nesten helt perfekt) selv, ved bare å åpne panseret å dytte det fra undersiden. "Smekk" sa det, og så var det bedre, og etter litt mer arbeid, så den nesten perfekt ut igjen. Skulle ønske jeg hadde en eller annen "James-Bond-bil"-sak som gjorde at folk som satt seg på, eller hoppet på panseret fikk ræva si svidd av med en flammekaster eller liknende. Desverre for meg har jeg også bare ansvarsforsikring (92mod). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Idioter ass! biler er jo ikke trampoliner! men bra du fikk rettet det ut igjen da! :D det var ikke noe vanskelig? Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg