Eclipse-R Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Heisann! Etter en storm her på fosen så fant jeg en frontfanger på åkeren. Nå lurer jeg på om det er noen der ute som har peiling på hvilken bil denne fangeren hører til? Thanks :) Bilde: Siter Oida, den løsna gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 OPel vectra??? ligna litt Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 ser litt opel ut den der ja Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Klarer ikke helt å se for meg hvilken Opel den der skal passe til jeg men..?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Står ikke noe inni den? Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse-R Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Står ikke noe inni den? Det sto noen tall inni den, men de husker jeg ikke på siden jeg ikke har den i nærheten akkurat nå. Det var ikke mye annet som sto der nei:P Selv synes jeg den ser litt Peugeot ut:P Siter Oida, den løsna gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Prøvd og skrivd tallene inn i Google.no og sett hva du fikk opp? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Så ut som peugeot ja, muligens første gen. 406 eller muligens 405 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Få litt flere bilder av den da. En Peugeot synes jeg ikke faller inn. Tenker mer i retning Honda CRX, eller den type bil. Ser for meg at denne fangeren er under grillen og lyktene. Nederste åpning, er muligens gitter/tåke- grøftelys. Øverste er markeringslys/parklys. I sporet på toppen kan det se ut som om det skal en hovedlykt. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Dette trenger vel ikke være en originalfanger? Synes det ligna litt på honda prelude/crx fanger, dog ikke original. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg