wurzman Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hei Skal overta en passat stasjonsvogn 2000 mod. Fyller 18 til våren, men vil prøve å gjøre den hvertfall "litt" mer fress.. Noen som har noen kule felger som passer til denne bilen? (15") (vil ikke senke den, eller noe) Men noe mer jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 du kan bytte den med min polo ;) da har du spessiel og tøff ungdomsbil :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Skal du ikke senke, bruk ikke penger på felger heller, i hvertfall ikke så små som 15". Det ser bare rart ut. Burde vært 18" minimum på Passat Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Skal man gjøre en bil om til ungdomsbil, så er det første man gjør å senke den, så setter man på min 18" på den, så soter man vinduene så setter man på en rå endetut på eksos,, så setter man i noe stereo så naboene klikker, når du kommer hjem kl 0303 på natta.. Eg er over 30 og kjøpte passat pga barn, eg senket den første uken, og kjøpte 19" felger på ebay, så fikk den jaggu med sot også, så ble det sveist på noen coole enderør på begge sider, og så ble det noen mørke fremlys med halo ringer, og nå tilslutt xenon H.I.D kit. Så eg føler meg så ungdom, er kun stereo så mangler, men det kommer vel når barnevogna er ute av verden.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leghiam Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Hei Skal overta en passat stasjonsvogn 2000 mod. Fyller 18 til våren, men vil prøve å gjøre den hvertfall "litt" mer fress.. Noen som har noen kule felger som passer til denne bilen? (15") (vil ikke senke den, eller noe) Men noe mer jeg kan gjøre? Du kan få kjøpe noen 17" jeg har liggende, ikke gå for 15" på sommer, er veldig mye gummi å kjøre på, noe som ikke er veldig komfor i manges tanker. 15" er noe som passer for vinterhjul. (dette er i forhold til bil og kjøreegenskaper på vinterføre) Jeg personlig går for 17" på denne type bil, for da har du passe med gummi i høyde og bredde (225/45) er god komfort å kjøre med på sommer. Til nød strekk dette opp til 18" på din bil. Kan få lagt opp bilde av felg hvis aktuelt. Har sitti på min 2000 mod... Har forøvrig flere felger til salgs. Både 5x112 og 4x100 felger alu, 16 og 15 tom... til de som ønsker det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 canabis sativa saklig :P hiv på ny grill, da blir den fort mye stiligere : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mopedfaan Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Du kan få kjøpe noen 17" jeg har liggende, ikke gå for 15" på sommer, er veldig mye gummi å kjøre på, noe som ikke er veldig komfor i manges tanker. 15" er noe som passer for vinterhjul. (dette er i forhold til bil og kjøreegenskaper på vinterføre) Jeg personlig går for 17" på denne type bil, for da har du passe med gummi i høyde og bredde (225/45) er god komfort å kjøre med på sommer. Til nød strekk dette opp til 18" på din bil. Kan få lagt opp bilde av felg hvis aktuelt. Har sitti på min 2000 mod... Har forøvrig flere felger til salgs. Både 5x112 og 4x100 felger alu, 16 og 15 tom... til de som ønsker det ;) du har vel ikke tilfeldigvis bilde av de 4x100 felgene. Er interresert i nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 kjøp takstativ, hengefeste, svenskemusikk og hatt. Da blir du kuul vøtt...Og noen artige 15" felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leghiam Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 du har vel ikke tilfeldigvis bilde av de 4x100 felgene. Er interresert i nye. Husker ikke ET på felg, men passer over til golf+++ etc... Er 195/50R15 som sitter på... Feit gummi og, lite slitt, gått en sesong+... Meget støysvake og GODE dekk, jeg var kjempefornøyd. Felgene er 99.9% strøkne, er bare et uskyldig "merke" på den ene eiken.. Felg, Mega Silvera Dekk Marangoni Zeta Linea. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blunck Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 15" blir for lite, 19" er bra ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leghiam Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 15" var ment til 4x100 felgene han ene lurte på ;) Nevnte de tilfeldighvis her, sammens med 17" til passaten.. hvis du ikke hvet det, så er ikke passat 4x100 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Skal man gjøre en bil om til ungdomsbil, så er det første man gjør å senke den, så setter man på min 18" på den, så soter man vinduene så setter man på en rå endetut på eksos,, så setter man i noe stereo så naboene klikker, når du kommer hjem kl 0303 på natta.. Eg er over 30 og kjøpte passat pga barn, eg senket den første uken, og kjøpte 19" felger på ebay, så fikk den jaggu med sot også, så ble det sveist på noen coole enderør på begge sider, og så ble det noen mørke fremlys med halo ringer, og nå tilslutt xenon H.I.D kit. Så eg føler meg så ungdom, er kun stereo så mangler, men det kommer vel når barnevogna er ute av verden.. eg e 30 år eg o å har senka passat med full styling å måtte ha plass til barnevogn så eg måtte røske ut subbkassen men da bygget eg bare 2X12" bassere i hjulbrønnen uten problem å d ble bedre lyd i bilen etterpå ;) må jo ha lyd i bilen når eg kjøre uten ungen ser du ;)e bilder av passaten min på "passatpolo" på forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 er denne tråden en spøk? Ikke senk? 15" felger på en passat? For meg høres det ut som de har det DU vil ha på bilxtra og biltema :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg