Gå til innhold

Problemer med bagasjelokk på audi 80

Ranger emnet


jorgen91

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har problemer med bagasjelokket mitt på min audi 80 cab.

Enkelte ganger setter det seg bomm fast, går absolutt ikke opp, andre ganger har jeg ikke noe problemer, men litt frustrerende når du har lagt noe der, og skal ha det ut og det da ikke går opp.

 

første jeg tenkte var at det kunne være noe feil med sentrallåsen på bilen, men trur ikke det heller, siden jeg hører at den låses opp når jeg låser opp foran.

noen som har noen ideer??

- Stjålet Audi 80 Cab

- Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillingen på nøkkelen (når du tar den ut av låsen) bestemmer om låsen skal styres av sentrallåsen eller ikke. Men om du hører at den låser opp (eller prøver å låse opp) når du låser opp bilen så vet jeg ikke helt. Det er ikke knekk på eller hull i vakuumslangen til låsen i bagasjelokket? Altså at det ikke er nok vakuum til å dra over låsen?

Har du prøvd å låse opp med nøkkelen? Gjerne dumt spørsmål?

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillingen på nøkkelen (når du tar den ut av låsen) bestemmer om låsen skal styres av sentrallåsen eller ikke. Men om du hører at den låser opp (eller prøver å låse opp) når du låser opp bilen så vet jeg ikke helt. Det er ikke knekk på eller hull i vakuumslangen til låsen i bagasjelokket? Altså at det ikke er nok vakuum til å dra over låsen?

Har du prøvd å låse opp med nøkkelen? Gjerne dumt spørsmål?

 

 

hehe, jeg får ikke til å låse opp med nøkkel. hvis jeg prøver å sette inn nøkkelen, så kommer jeg ingen vei etter det. går ikke å vri den rundt.

- Stjålet Audi 80 Cab

- Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem på min, tror neste steg for meg blir å mose låsen med en drill.

Men håper noen kommer med en fornuftig løsning:)

 

må være ærlig å si det er litt kjipt.

og ganske vanskelig å komme seg baki når det er cab uten å ødelegge alt da.

noen som veit om det går ann å skru opp der caben legges ned, å gå inn i bagasjerommet via der??

tenkte det kunne vært lettere å åpne innen ifra??

- Stjålet Audi 80 Cab

- Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem på min, tror neste steg for meg blir å mose låsen med en drill.

Men håper noen kommer med en fornuftig løsning:)

 

Kan være vakumslangen som er under press, jeg fant den å så at den gikk ned der reservehjulet var, og det har jeg akkurat tatt ut og satt inn igjen.

Kan hende det funker å kappe slangen, og brukehøytrykk og blåse ned. hvis det er noe tips!

- Stjålet Audi 80 Cab

- Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, blir nok løsningen for meg også.. :)

 

Stort flathjern og en hammer? :P

 

 

ja, bare å banke å slå.

kan også være greit å vite noe om plaseringen av nøkkelhullet(LODDRETT ELLER VANNRETT OM DU SKJØNTE HVA JEG MENTER), mitt sto loddrett, når jeg fikk banket og vridd over til vannrett så fikk jeg låst opp med sentrallås, også åpna det da. jeg hadde det stående vannrett til jeg bytta lås, ulempen er at det kunn kan åpnes med sentrallåsen!

 

men lykke til da, ekke så veldig vanskelig!

- Stjålet Audi 80 Cab

- Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår