Selleri Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg savner sitronbrusen som kom på glassflaske, Citron het den, og hadde grønn og gul etikett, og brusen var blank. Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg savner sitronbrusen som kom på glassflaske, Citron het den, og hadde grønn og gul etikett, og brusen var blank. Sitronbrusen til Egersund Mineralvannfabrikk går under navnet "Citron" og stemmer med beskrivelsen din her.. Den er fortsatt å få kjøpt her i Stavanger.. Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Er jeg enda en av dem som har gått i lidelse i flerfoldige år? Synd jeg ikke bor i Stavanger, og så jeg som var der forrige helg, kunne dere ikke ha svart før jeg lurte, så jeg kunne ha kjøpt noen kasser da?! Dårlig gjort... Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Blei litt stor i øya når jeg kom på Rema i dag! En stor palle med Tropo, og et skilt der det stod "Over 16.000 på facebook ettellerannet..." Veldig kult egentlig at slikt fungerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Chicken Pommes er chipsen du ser etter Tom Andreee, åt den faktisk på laurdag, god den:D Får ivertfall kjøpt den på Spar ahh,du er en gud ;) det het den:D Den selges ikke herover:( Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg