Roger Håkonsen Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 savner di runde peppermyntedropsene som var å finne i hyllene for mange åår siden:( Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 savner den gode gamle toffee sjokoladen i gamledager, sluttet midetn av 90 tallet! hadde rød/oransje papir rundt. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Klip og Klap is! Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Kansje ikke alle som synes vanlije cola var så godt men jeg elsket den! Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 jeg savner pepsi twist! vanila coce var kvalmt! :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Twister isen:) samt pære is Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 VANILJESTANG! Den isen var god den! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 VANILJESTANG! Den isen var god den! når du sier det så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro... :D men om du tenker på vanilje isen på pinne så er den fremdeles å få. men du må kjøpe i 10 eller 12Pk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Kansje ikke alle som synes vanlije cola var så godt men jeg elsket den! På vegne av meg og min eldste datter må jeg si ditto. Da er vi tre... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 når du sier det så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro... :D men om du tenker på vanilje isen på pinne så er den fremdeles å få. men du må kjøpe i 10 eller 12Pk Når det gjelder kåtskapen Villstyring har lagt til grunn annensteds her på forumet så er det nok overveiende sannsynlig at denne i hovedsak ble benyttet til innvortes bruk... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 når du sier det så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro... :D men om du tenker på vanilje isen på pinne så er den fremdeles å få. men du må kjøpe i 10 eller 12Pk Kult at du tolket den sånn, var meninga det:D Om det er en skikkelig kunstig vaniljesmak på'n, så er det ikke den isen jeg savner.. Den jeg mener hadde bilde av et gårdsbruk på utsia av eska:op: Uansett.. hvor har du sett den i salg og hva slags merke var det? Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Når det gjelder kåtskapen Villstyring har lagt til grunn annensteds her på forumet så er det nok overveiende sannsynlig at denne i hovedsak ble benyttet til innvortes bruk... Og på norsk blir det..?:op: Altså, jeg spiser faktisk vaniljeisen..... Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 På vegne av meg og min eldste datter må jeg si ditto. Da er vi tre... La oss gjøre det om til fire! Elsket den brusen! Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Kult at du tolket den sånn, var meninga det:D Om det er en skikkelig kunstig vaniljesmak på'n, så er det ikke den isen jeg savner.. Den jeg mener hadde bilde av et gårdsbruk på utsia av eska:op: Uansett.. hvor har du sett den i salg og hva slags merke var det? det er akkurat den med gården på utsida av eska jeg tenker på ja ;) tror den var diplom is ikke helt sikker. sist jeg såg den så var det i frysedisken på prix. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Savner sombreros uten ost og rød troika... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg