Gå til innhold

Volvo s60 "R" noen tips?

Ranger emnet


Runar123

Anbefalte innlegg

kjøpte meg ein volvo s60 for noen mnd siden.

Bilen er ganske støken men har jo alltid potensiale og bli bedre.

Håpte dere kunne komme med noen tips der:

 

Anlegget som står i bilen er

Pioneer PRS-A700 4x150w

2stk Pioneer PRS-D3000SPL mono 2000w

2stk Rockford forsgate T112D2 12"

Pioneer AVICHD1BT Navigasjon system HD

2stk Pioneer TS-C171PRS Høyttaler comp sett 17cm

Pioneer TS-C131PRS Høyttaler comp sett 13cm

2stk MAXXIMA blå gele batteri 900A

++++ masse ekstra strømkabler,fordelingsblokker o.s.v

 

Verdi totalt i 2006\2007 SUM=73745kr

 

volvo s60"R" 2002 mod 2.0T

Felg\dekk: 235\35 19

chip : 220hk

Kn luftfilter

Xenon på nærlys 35W

 

bare ett lite spørsmål her på slutten i vognkortet så står der

"R" er det bare utsene eller er det noe teknisk som er gjort med bilen bremser,understell o.s.v?

 

Så viss det er noen som har tips om kordan eg skal få bilen til og se bedre ut er bare til og sei i fra.

 

Her er noen bilder av bilen min :)

 

P1120593sensurert.jpg

 

P1120583sensurert.jpg

 

CIMG2870.jpg

 

P1120582sensurert.jpg

 

P1120588sensurert.jpg

 

P1120590.jpg

 

CIMG2877.jpg

 

CIMG2875.jpg

 

CIMG2874.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg S60 R optikk istedet. Skjørt, felger, lys etc. Ser generellt bedre ut enn et uoriginalt stylinglit. Personlig syns jeg ikke du var helt heldig. Bodykitet passer liksom ikke helt, felgene er for flashy, og øyelokka bak bare forsterker lowrider-preget. Og en S60 passer ikke som lowrider!

 

Det er en styla S60 som ruller rundt i disse trakter, og den ser mye bedre ut! Bodykit og felger ser bedre ut, bedre farge (mørk sølv/lys grå), etc.

Skademeldinger:

-Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut

-Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette

-Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg S60 R optikk istedet. Skjørt, felger, lys etc. Ser generellt bedre ut enn et uoriginalt stylinglit. Personlig syns jeg ikke du var helt heldig. Bodykitet passer liksom ikke helt, felgene er for flashy, og øyelokka bak bare forsterker lowrider-preget. Og en S60 passer ikke som lowrider!

 

Det er en styla S60 som ruller rundt i disse trakter, og den ser mye bedre ut! Bodykit og felger ser bedre ut, bedre farge (mørk sølv/lys grå), etc.

 

Den stylingen som er på bilen der er faktisk Volvo's originale og tar utgangspunkt i Challenge-utgaven av S60. Fåes kjøpt hos volvoforhandlere. Skal være enig i at felgene og øyelokkene ikke passet bilen. Tror noen enkle fem-eikede felger eller Volvo C70 replicafelger i 19" vile tatt seg bedre ut på bilen.

 

Her er en link som viser en Volvo S60 med det samme kitet, men i en annen farge. Det ser helrått ut spør du meg:)

 

http://www.garaget.org/?car=95611

 

Nå er jeg så heldig at jeg har en mayagul S60, og den skal bli som overnevnte bil til sommeren;)

 

Og angående R'en i vognkortet, så har det vært sagt at det er navnet på denne karosseriversjonen eller betegnelse på at det er en sedan. Alle S60'er har denne R'en i vognkortet. Det har hvertfall ingenting med S60R å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempepen bil! Er nok mange som misunner deg den der...

 

 

Og angående R'en i vognkortet, så har det vært sagt at det er navnet på denne karosseriversjonen eller betegnelse på at det er en sedan. Alle S60'er har denne R'en i vognkortet. Det har hvertfall ingenting med S60R å gjøre.

 

Alle S60 er sedaner...

Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg så mye om hva folk sier , følg det du selv syns.. Å jeg personlig likte bilen utrolig godt ! :) heldig der.

Hva betalte du ca? Ja forresten , Kmstand?

 

Takker og bukker. Måtte ut med 240 høvdinger,

Dette er bil nr 2 eg har så den blir ikke brukt så masse.

har nett rullet forbi 113k. Den andre bilen (firmabil) er ein Toyota Hiace, 2008 mod desverre blir det mest kjøring i den bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempepen bil! Er nok mange som misunner deg den der...

 

 

 

 

Alle S60 er sedaner...

 

Det er jeg fullstendig klar over. Kjører jo S60 selv. hehe. Det jeg prøvde å få fram var at det var en betegnelse på karosseriet. Vet ikke om det f.eks står en annen bokstav i vognkortet til V70(Som stort sett er en stasjonsvognutgave av S60) Uansett så er den bokstaven ikke noe å bry seg om.

 

Men tilbake til topic. Er en pen bil du har ja:) Er i gang med å bestille samme styling selv. Har et sett HR-fjærer på vei, og 19"felger kommer på plass når våren er her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår