Endresen2 Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Har en golf mk5 2.0 Tdi som jeg skal oppgradere litt. Har bestilt en pioneer avic-f700bt spiller som jeg får i morgen:D Gleder meg til å få installert en skikkelig spiller ! Planene er også å få gjort noe med bilen utenfor, tenkte på: Tonede ruter Nye felger til sommeren Kanskje R32 baklykter og senking, får se litt på det etterhvert :) Kommer bilder av bilen og montering av pioneer spilleren i morgen ! ;) Oppdatering 18.01.2009: Her er noen bilder av bilen for og etter polering Før: Etter: Demontering av orginal spilleren: Har ikke fått montert pioneer spilleren enda men kommer med bilder av monteringen snart ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Gler meg til bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresen2 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Her er bilder av hvordan det ser ut med den nye spilleren montert: Har enda ikke funne ut hvor jeg skal koble den røde ledningen som skal til tenningen. Så jeg får ikke slått spilleren av, noen som kan hjelpe meg her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Ofte så må rød og gul ledning kobles om hverandre for at anlegget skal slås av eller for at det skal huske kanalinnstillinger. Forsøk dette. Typisk Pioneer og Sony gjengangerproblem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finset Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Ser du har noe verktøy liggende oppå dash'en som ligner på verktøy(av plast) som er beregnet for demontering av interiør deler. Stemmer det? Hvor har du evnt. kjøpt dette verktøyet? Siter 06 Golf V 2.0 TDI fms Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresen2 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Ofte så må rød og gul ledning kobles om hverandre for at anlegget skal slås av eller for at det skal huske kanalinnstillinger. Forsøk dette. Typisk Pioneer og Sony gjengangerproblem. Dette måtte jeg gjøre for at spilleren i det hele tatt skulle skrus på, for den gule ledningen skulle ha konstant strøm, og nå vil den ikke slå seg av. Vet hva som er problemet men vet ikke hvordan jeg kommer meg til tenningen og får koblet det. Ser du har noe verktøy liggende oppå dash'en som ligner på verktøy(av plast) som er beregnet for demontering av interiør deler. Stemmer det? Hvor har du evnt. kjøpt dette verktøyet? Det stemmer det ja, funket utmerket. Er kjøpt på Jula og finnes på avdeling for bilstereo. Er en pakning med 5 blå plastikk verktøy med litt forskjellig vinkel og tykkelse :) Anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Jeg monterte en Pioneer avic D3 i golfen min for et pr uker siden og jeg kjøpte et ledningsnett tilpasset pioneer hos Møller ryen. Var bare "plug and play" med antenneforsterker og tilkobling til styrestrøm og speedsensor.Var dyr synes jeg (over 1000 kr ) men jeg er bare så jævlig lat;-)Tok vel ca 3 min å koble. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresen2 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Ja han som solgte det til meg sa at han hadde den overgangen nå også i ettertid. Men siden jeg ikke hadde ratt kontroll mente han det var den billigste løsningen å kjøpe denne adapteren som jeg måtte koble til jord og tenningstrøm. Har til slutt fått dette til og spilleren fungerer flott :D Vurderer 19" RS4 felger til sommeren. Noen innspill her? Må jeg ha senk hvis jeg skal ha 19 tommer? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Du bør ha senk ja, ser litt teit ut hvis du ikke senker. Kjøpe gjerne noe annet enn RS4 felger og, det er jo noe gud og hvermann har Eibach Sportline 50mm senking er et meget godt kompromis mellom kjørbarhet, komfort og høyde på vintern Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Enig i at du bør senke. Alt over 17" krever en del senking for at det skal se noenlunde normalt ut, synes nå jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresen2 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Noen forslag til felger? Kom gjerne med bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ta en titt i inspirasjonstråden på Volkswagen Audi club sitt forum Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 http://www.ozracing.no/webimgoz6/2007/OZ%20ruote%20catalogo%20WEB/00_Racing/35%20ANNIVERSARY/WEB_35ANNIVERSARY-BD_2.jpg.jpg Jeg vurderer disse selv i 19" men du må jo finne noen du liker selv. Synes det er så vanskelig å finne felger,er jo så mange å velge i :drunk: Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresen2 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Helt enig 2wd sedan! Må finne noen som passer bilen også.. ikke bare at felgen ser kul ut. Syns Breyton felger er drit kule, men de passer vel helst til BMW? Hadde de felgene passt golfen min? Syns disse er rå kule! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Breyton felgen blir vanligvis bare levert i 5x120 boltmønster og for lavt innpress til å passe på Golf 5 Her noen fete eksempler BBS RS BBS LM, full polerte Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg