rs_cr Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Hvorfor, eller hvorfor ikke skal jeg montere et slikt stag på Boraen min? Vil høre alle argumenter for og imot. Takker :) Edit; er det noen som har noen bilder av slikt stag montert i Golf IV'en eller Bora'en sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 må monter sånt! er stilig å den vært mykje meir preis på styringa.. ha opp panseret å sjå på dempartårnet mens ein sitt i bilen å svingar... hadde det på asconaen merka kjempe forskjell.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Fjørbeinstag also. Du monterer det får å få et meir vridningsstivt karosseri. Veit ikkje om det har så mykje føre seg på en Bora, i og med at det er en ganske ny bil og dermed en del stivere å sterkere bygd ein forekskremsel en Ascona. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by ElCamino Fjørbeinstag also. Du monterer det får å få et meir vridningsstivt karosseri. Veit ikkje om det har så mykje føre seg på en Bora, i og med at det er en ganske ny bil og dermed en del stivere å sterkere bygd ein forekskremsel en Ascona. Med andre ord, så monteres det på nyere biler mest for syns skyld? For det ser jo unektelig bra ut med et blankt stag under panseret.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by boramannen Med andre ord, så monteres det på nyere biler mest for syns skyld? For det ser jo unektelig bra ut med et blankt stag under panseret. Tror nok sånne har en god del og si på nyere biler også, men jeg vet jo ikke.. Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 lite vits på denne bilen... ser at fjørbeinsfestene er veldig nærme torpedoveggen så dette stagget vil ikke stive opp noe særlig, men pynte... merket det godt på sierra cossien min.. lagde et sjøl.. stivet opp godt på et mykt karroseeri.. akkurat som på de fleste med fjørbeins feste forholdsvis langt unna torpedoen... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Jeg merket det ikke så himla mye på min, men fikk høre at uten dem, så kunne jeg ikke kjøre med sports-stab stag, for da poppet ruten ut!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Har tenkt litt på å montere bak i tillegg til det framme, er det noken her som har erfaring med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Zagato Har tenkt litt på å montere bak i tillegg til det framme, er det noken her som har erfaring med det? ikke dumt det, men liten vits hvis karroseriet er stivt bak.. da blir det bare pynt som ofte er i veien.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Mener å ha lest en gang at golf4 hadde et ganske mykt karosseri. Tror det var autofeil elle noe sånt. Er ikke sikker. Men jaffal de hadde vist testa en golf r34(?) på bane og mente at bilen var ikke stiv nok. En kompis av meg har en golf4 1.6 som knirker og knakker når vi kjører over ujevnheter. Vis dette er tilfelle så vil jeg anta at det kan komme godt med på den jaffal. Og nå er vel ikke Bora så veldig forskjellig fra golf4 eller hva? ehh.. nå har jeg verken noen dyp kunskap om stab.stag eller golf4, så ta dette med en klype salt. Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Hmm. Dette er kanskje noe å tenke på ja. Spørs om det har så veldig mye effekt, men hvis det ikke er for dyrt bør man kanskje vurdere det? Kanskje greit å montere det når man først skal skifte fjærer og dempere... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rozar Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Merket helt klart forskjell med og uten stabstaget foran over motoren.. Bilen ble mye mer kontant styrt inn og ut av sving.. Et sånn over motoren koster vel en 14-1500,-? Nedre krengningshemmer (den som du må/bør bytte ved senking) koster vel en 2600,- eller .no.. Er nok veldig mye å hente her på fwd vag.. Stag og ikke minst foringer!! De originale flytter seg jo en 5-10cm forover/bakover ved aks. og brems.. Er også billigere enn folk tror.. Hiver du på et godt senkesett, gjerne høydejusterbart, så har du et ganske så bra utgangspunkt.. ;) Siter ________________ mvh. Roy G. Hansen Audi RS3 '97 http://members.cardomain.com/rozar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Rozar Et sånn over motoren koster vel en 14-1500,-? Nedre krengningshemmer (den som du må/bør bytte ved senking) koster vel en 2600,- eller .no.. Er nok veldig mye å hente her på fwd vag.. Stag og ikke minst foringer!! De originale flytter seg jo en 5-10cm forover/bakover ved aks. og brems.. Er også billigere enn folk tror.. Hmm bør jeg bytte krengningshemmer også.. Så dyrt det var da. Hvorfor må dette byttes ved senking egentlig? Tenker du på uoriginale foringer også? Er disse tingene noe som tuning-firmaer har liggende? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Her var det mye for og MYE imot, noe jeg ikke helt forstår. Det ser bra ut Det virker Og det koster ikke mye For min del er det ikke noe vanskelig valg! Dette er god helge-styling-lommebok-vennlig-mod Tut og kjør! Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Livs viktig med Stabstag(tårnstiver, krengningshemmer osvosv) Har både foran og bak i corsan. sykt morro. bilen Sitter som våt fitte på parkett.. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.