zharkey Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Nye bilder. Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Oppdatering : På tide med registerskift. Nye oringer ting kammene. Noe silicon, som forhåpentligvis holder: Og et nytt oljedamps filter. Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Utolig stilig bil du har :) Vurderer en slik selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Takk for det :) Vurderer å selge min, så bare ta kontakt ;) Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2011 Flere bilder: Så har jeg kjøpt meg et nytt leketøy ;) Skal du klare å holde følge med denne, må du nok opp i 900hk :P Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg