Are-mnja Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hei. Sliter litt med at abslampa mi lyser etter at jeg har kjørt en stund. Slår jeg av tenningen, blir den borte igjen, og abs'n fungerer. Jeg fikk opp følgende feilkode på abs systemet: 132, Brakepedal sensor faulty. På autodata står feilkoden beskrevet som feil i ledningsnett/brudd. Jeg slettet feilkoden, kjørte et par kilometer, også var lampa tilbake igjen. Samme feilkode kommer opp. Men jeg klarer ikke å finne noen brakepedal sensor i sammenheng med abs systemet, verken på gs-bildeler eller norsk bildelekatalog. Det kommer kun opp bremselys bryter, og den har vel neppe noe med abs systemet å gjøre? Så, er den noen som vet hva slags føler det er snakk om? Det er ingen av hjulsensorene, da jeg har målt disse, og de fungerer som de skal. Kansje noen som har et delenummer? Bilen er en e36 320 coupe, 93 mod. mvh. Are Siter Honda rebel CUSTOM prosjekt VW Boble, turbo streemachine prosjekt BMW 320 coupe prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Det kan jo hende at bremselysbryteren har noe med dette å gjøre da? Fungerer bremselys på bilen? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg