eiriksmil Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Av navn ser det for meg ut som drittungen er adoptert, tviler på at det er mange "der han kommer fra" som heter Thorstensen.Sier jo mer om foreldrene til dagens ungdommer, er jo der grensesettingen skal foregå i første omgang. Nei, Tony Andre Thorstensen er vel ikke akkurat et typisk innvandrernavn.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleGu Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 "Hvor mange fredsbevarende styrker kunne Norge hatt hvis de ikke brukte så forbasket mye penger på innvandrere?" Jo, kunne vell kanskje hatt flere fredsbevarende styrker uten at det hadde endre forholdene i Midtøsten eller i Oslo. Sist eg sjekket har vell ikke FN, Norge eller resten av verdenssamfunnet gjort noe forsøk på å ende eller endre konflikt på gaza med millitærmakt.. Trur mye av endringene i ulike konfliktområder vil komme med diplomati. Nå har vell Obama allerede begynnt å snakke om å ikludere Hamas i fredsforhandlingene "der nede".. Smarteste ideen som er kommet fra den kanten på lenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jævla idioter, skulle vært mykje meir enn 9000 i bot på kvar av dei, heller 50tusen, så har dei noko å betale i stand for å bruke pengane på bønner! Søppelhuer! Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 jeg er ikke rasist, bare rasebevisst. øøøøh...øøøøh! wake up son....2009 nå vet du! Negre finns i Norge også nå....og vet du hva? DEM ÆKKE FALIE!!!!!!! Hvis du kommer til Oslo en dag skal jeg ta deg med ut og klappe en, så kan jeg kjøpe godteri og en film med teletubbiene etterpå...så kan kan jeg frakte deg til barnehagen igjen. Hva tror du om det gutten min? Kan godt ringe pappan din og høre om det er greit vettu lille venn.:scooter: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 1. Er det slik at man er skaprasist så fort man kommer med noe kritisk mot innvandrere? 2. Har du fulgt med i media i det siste? Storparten av de som var med i demostrasjonene var ungdommer med ikke-vestlig bakgrunn. Selv om jeg ikke evner å bla opp statistikker fra SSB, så la oss holde oss til en viss saklig tone :) Innvandrere kritiserer oss, så jeg mener vi har vår fulle rett til å kritisere dem. De skal være glad for at de får bo i dette landet, og ikke tro at de kan gjøre norske kirker til moskeer, og resturanter til kebab-kiosker. Og de norske blitserne skulle fått juling, og bli satt til 100 timers samfunnstjeneste pluss en heftig bot. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Blitzere ja.. sammfunnsfientlig pakk! skulle betalt endel for å gjevne d jævla blitzhuset demmers med jorda! Ellers så skulle alle midtøsten idiotene som var med på demonstrasjonen vært sendt på første og beste lasteskip RETT ned til drittlandene sine! makan til respektløs oppførsel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Innvandrere kritiserer oss, så jeg mener vi har vår fulle rett til å kritisere dem. De skal være glad for at de får bo i dette landet, og ikke tro at de kan gjøre norske kirker til moskeer, og resturanter til kebab-kiosker. Og de norske blitserne skulle fått juling, og bli satt til 100 timers samfunnstjeneste pluss en heftig bot. dette var et godt innlegg, enig. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jævla idioter, skulle vært mykje meir enn 9000 i bot på kvar av dei, heller 50tusen, så har dei noko å betale i stand for å bruke pengane på bønner! Søppelhuer! LOL, det er jaggu mange harde innlegg her på forumet. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 DEM ÆKKE FALIE!!!!!!! Noen av dem er faktisk det... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Noen av dem er faktisk det... takk sandmo, noen av dem er flinke til å kommunisere med 20 fettere og jernstenger fordi de ikke blir integrert, hvem kan dem takke fordi det er slik tru?! Respekterer det hvis dem ikke er aggresive, og har overhode ingenting i mot dem da... men så har du værstingene som prøver å være kule Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Noen av dem er faktisk det... minst like stabile som en nordmann på fylla Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 minst like stabile som en nordmann på fylla Ja, kan være risky det og;) Men mener å ha lest et sted at størsteparten av lovbruddene blir begått av utlendinger... Men jeg nekter ikke for at mange av dem er knallgode folk :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Btw, er det vanlig blant nåværende generasjon tenåringsgutter å bruke dekkstift/sminke i ansiktet? Bare et spørsmål jeg fikk etter å ha sett bildet av 50-Cent wannabe gangsteren... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Samfunnet har flere sider, og ja det finnes.(desverre) Jeg er heldigvis ikke en av den gruppen :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Når disse lager sånne opptøyer her til lands så lurer jeg egentlig på hvorfor dem ikke drar tilbake til landet sitt og heller blir med i krigen og bruker opp energien sin der? De kunne jo faktisk ha gjort noe fornuftigi nede der. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg