Gå til innhold

momo's Levin AE86 F20C Nylakkert Plastidip

Ranger emnet


momo

Anbefalte innlegg

PICS WILL CUM

 

Er ikke sikker på om jeg vil se hvordan det ser ut.. :P

 

Btw, de greiene fra SS Works er erstatninger tror jeg. På min Corolla har jeg også noe lignende greier, men vet ikke om det er org. eller ikke.. Genialt enkelt å ordne lengre gjenger da :D

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gamle saab 900 har 4x114.3 boltsirkel. om du er villig til å kjøre med Originale SAAB turbo felger er det nesten så jeg kunne donert bort et sett :D

 

Haha, det hadde bare vært tøft da :D

Men er senterhullet 66,1mm?

 

Du de dekslene du tar ut... skal du bruke de? mangler noen selv:) jeg skal ha int:)

 

Nei det skal jeg ikke.. de kan du sikkert få. Og jeg har til og med vært litt forsiktig, så alt er helt og fint.

Er du oppover i Oslo området noen gang?

Her skal et hvert gram som ikke må være der, ut! :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13" stål av noen interesse? Har 12 stykker til KE70, du kunne sikkert iallfall lånt et sett til bakdekkene gjennom hele sesongen :) Mulig jeg trenger dem når kong vinter står for tur neste år ser du.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skal jeg ikke.. de kan du sikkert få. Og jeg har til og med vært litt forsiktig, så alt er helt og fint.

Er du oppover i Oslo området noen gang?

Her skal et hvert gram som ikke må være der, ut! :D

 

Det høres drit bra ut:9 støtt og stadig den veien jeg:)

Blir vell en tur mot oslo neste uke tenker jeg:)

vi kan jo sende pm om nærmere avtale:)

 

Selvom jeg burde jo nesten ventet til det var tørt også kjørt min ae86:)

1985 Toyota Corolla AE86 Drifte Prosjekt Solgt Infotråd

2006 Touran highline 1,9tdi dsg

1981 Toyota Starlet Kp61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det høres drit bra ut:9 støtt og stadig den veien jeg:)

Blir vell en tur mot oslo neste uke tenker jeg:)

vi kan jo sende pm om nærmere avtale:)

 

Bare å pm'e i vei det :D

 

 

Selvom jeg burde jo nesten ventet til det var tørt også kjørt min ae86:)

 

Heh, ja det var ingen dum idé! Bare ta det når du føler for du.

Dela ligger bare her fram til du henter uansett såå :)

Jeg tar gjerne en sitte på tur jeg altså.. også må vi jo juge litt og vel

 

:thumb

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13" stål av noen interesse? Har 12 stykker til KE70, du kunne sikkert iallfall lånt et sett til bakdekkene gjennom hele sesongen :) Mulig jeg trenger dem når kong vinter står for tur neste år ser du.

 

 

Eirik

 

Ja kanskje det?

Vet du hvor breie felga er sånn ca? Jeg får se om jeg får tak i no gummi som passer på dem først i så fall :) Vi får avtale nærmere sesongstart..

(som forsåvidt ikke er såå langt unna)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pedersens-racing har fått inn noen nye FIA godkjente belter.

Lagd av Sabelt, men med annet navn..

895,- uten øyebolter.. Jeg har sendt dem mail om det går ann å ta av øyeboltinfestinga bak og feste rett i buret. Går det ann kjøper jeg nok dem. Plus sabelt seter og et par hjelmer og litt sånn.. vi får se hva som dukker opp.

 

http://www.pedersens-racing.no/bil/Sabelt/belter/

 

skal kunne gå ann å få dem av regner jeg med.. kan vel ikke være så store forskjell fra TRS/OMP/SPACO til Sabelt.

 

bra du velger å feste det rundt buret forresten, jeg syns det ser litt mere profft ut samtidig som det blir litt mere sikkerhet inn i bildet.. øyeboltgjengene tåler ikke like mye som en god sveis på et bur-rør gitt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del 86er hadde en slags plingelyd som gjentok seg når man var over 100km/t.. Nesten som en påminnelse om at "dette går fort".

 

Sååe.. Det jeg mente ;)

 

Sett på Initial D ja? :hammer Hvis jeg noen gang får meg Ae86 skal jeg faen meg ha sånn, noe av sjarmen.

 

Trådstarter: Ae86 er drømmebil :m'm:

Ettersom den er hvit burde du jo ha pandalakkering også da, ellers er den jævla fin :thumb

Moped: - 1981 Tempo Panter 470 - 1987 Tomos AT50 - 2002 Honda MT-5 - 1992 Honda MT-5 - 2001 Motorhispania Furia - 1988 Honda Scoopy

Bil: - 1977 Volvo 242 - 1989 Audi 100 2.0 - 1987 Audi 100 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter: Ae86 er drømmebil :m'm:

Ettersom den er hvit burde du jo ha pandalakkering også da, ellers er den jævla fin :thumb

 

Mye finere slik den er nå:) og egentlig skal det jo sies att panda på en levin er litt feil.

 

Navnet panda kommer fra truenoen som med den lakk komboen minner om ørene på en panda når vippelyktene er oppe:)

 

Derfor i mine øyne litt feil:)

1985 Toyota Corolla AE86 Drifte Prosjekt Solgt Infotråd

2006 Touran highline 1,9tdi dsg

1981 Toyota Starlet Kp61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kunne gå ann å få dem av regner jeg med.. kan vel ikke være så store forskjell fra TRS/OMP/SPACO til Sabelt.

 

bra du velger å feste det rundt buret forresten, jeg syns det ser litt mere profft ut samtidig som det blir litt mere sikkerhet inn i bildet.. øyeboltgjengene tåler ikke like mye som en god sveis på et bur-rør gitt.. hehe

 

Jepp, belter og stoler er på vei i posten, bilder kommer når dem har ankommet :D

 

Sett på Initial D ja? :hammer Hvis jeg noen gang får meg Ae86 skal jeg faen meg ha sånn, noe av sjarmen.

 

Trådstarter: Ae86 er drømmebil :m'm:

Ettersom den er hvit burde du jo ha pandalakkering også da, ellers er den jævla fin :thumb

 

 

 

Mye finere slik den er nå:) og egentlig skal det jo sies att panda på en levin er litt feil.

 

Navnet panda kommer fra truenoen som med den lakk komboen minner om ørene på en panda når vippelyktene er oppe:)

 

Derfor i mine øyne litt feil:)

 

Enig.. Panda har ikke noe på Levin å gjøre. Det er ikke noe fare for at den blir lakkert slik. Heller ikke no fare for at jeg begynner å kjøre tofu :sick

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min "hjelp jeg trenger felger kampanje" har båret frukter..

I dag har jeg prøvemontert 2 nye sett med felger..

Passa perfekt!

 

Compomotive MO i 7X15"

Udødelig felgdesign.. passer bilen bra.. MEN.. hvite felger på hvit bil har jeg aldri vært særlig glad i.. Vi får se.. noen som vil photoshoppe felga i en annen farge kanskje?

 

compo01.jpg

 

compo02.jpg

 

Og et sett med OZ racing felger.. husker ikke helt modell i farta. Med noe lavprofildekk i 205 / 50 - 16

Ble ikke så veldig god plass lenger nå inni hjulbuen.

Bra understellet er stivt som det er da ellers hadde jeg kanskje subba litt..

 

ozracing03.jpg

 

Fra en annen vinkel

 

ozracing02.jpg

 

Nesten litt synd å bruke såpass fine felger til å bare spinne med.. hehe, menmen!

 

Jada jeg vet.. det har blitt rust på hjulbuen. No matter, til neste sesong er nok ikke hjulbuene der lenger ;)

Så nå har jeg 4 stk Buddyclub felger som jeg skal ha Advan slicksa på til autoslalom.

og 8 felger til å spinne på :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt kjøpe et sett til med felger jeg altså..

4X114,3

 

Hva slags senterhull det er spiller forsåvidt ingen rolle.. la jeg merke til..

Det er så mye spacere på bilen at felgen er ikke i nærheten av senterkoppen :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest at compomotivefelgene var råest jeg da ;) men kanskje i en annen farge som du sier. Veldig stilig prosjekt. Ikke mange som har en slik stående.

 

Importerte du bilen eller kjøpte du den i norge?

 

Følger med her ja ;)

Mercedes-Benz 200E -91

Opel Astra 1.6 -96 16v (solgt)

Peugeot 106 1.1 -96 (solgt)

Peugeot 306 XSI 2.0 -94 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår