Gå til innhold

momo's Levin AE86 F20C Nylakkert Plastidip

Ranger emnet


momo

Anbefalte innlegg

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, er det noen som har brukte felger eller dekk til meg?

 

14 og 15" felger ønskes. boltsirkel 4X114,3 (S13 felger f.eks)

Ønsker også å kjøpe brukte dekk billig! 14 og 15", jeg kan hente på østlandet.

 

Send meg pm om du har noe eller legg ut her i tråden..

 

hey har no felger til deg om det skulle være intr.? rette og fine i 17" sitti på en s13 før

 

ser slik ut!

 

http://photos-c.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v344/222/112/599736267/n599736267_1472850_2243.jpg

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere bilder? :)

 

Tja, den er vel ikke det man kan kalle en "looker".

Men jeg kan vel avsløre såpass at et litt småsinna styling er på vei fra Japan (overnight Parts from JAPAN!!)

 

Tror det blir tøft :win

 

Her er noen fler bilder:

 

_MG_0574.jpg

 

Snakker vi Old Skool her eller?

 

IMG_0576.jpg

 

Merk! Bilen er 60mm lavere i fronten etter at dette bilde er tatt. (coiloverkitet var justert 60mm opp for transport også satt det som et helvete så det tok litt tid å få justert det ned igjen)

 

ferieogrudskogen212.jpg

 

Hehe, skjønner! ;)

 

Men det har sine småulemper og. Som når jeg klaska den fra 2. gir og rett ned i 1. igjen (trodde det var 3.) Da ble det instant shift lock dorifto på riksveien! Morro!

Eller at jeg fisker etter girstanga neddi dørtrekket hele tida.

Og at jeg ligger midt oppå den gule linja HELE TIDA. (det å ligge i feltet sitt med en høyreratta bil er IKKE så enkelt som det ser ut som)

 

hey har no felger til deg om det skulle være intr.? rette og fine i 17" sitti på en s13 før

 

ser slik ut!

 

http://photos-c.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v344/222/112/599736267/n599736267_1472850_2243.jpg

 

Takk for tilbudet, men jeg tror 17" blir litt for stort for denne bilen...? Jeg FÅR dem sikkert på, men jeg tror det vil se litt rart ut. Er i utgangspunktet 14 - 16" jeg er interessert i.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har sine småulemper og. Som når jeg klaska den fra 2. gir og rett ned i 1. igjen (trodde det var 3.) Da ble det instant shift lock dorifto på riksveien! Morro!

Eller at jeg fisker etter girstanga neddi dørtrekket hele tida.

Og at jeg ligger midt oppå den gule linja HELE TIDA. (det å ligge i feltet sitt med en høyreratta bil er IKKE så enkelt som det ser ut som)

 

Man ligger endel mer mot venstre i starten ja :)

Er nok hakket vanskeligere når man har høyreratta bil i Norge, ettersom du ikke får vendt deg til det, er bare rett over i bruksbilen igjen. Når man vender seg til det går det jo som en drøm.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er MYE! lettere å kjøre RHD på norske veier, enn det er å kjøre RHD i england! jeg sleit som faen med å holde meg unna lastebiler som kom mot meg på høyre siden! fortauskanter på venstre sia sugde også langs veien;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er MYE! lettere å kjøre RHD på norske veier, enn det er å kjøre RHD i england! jeg sleit som faen med å holde meg unna lastebiler som kom mot meg på høyre siden! fortauskanter på venstre sia sugde også langs veien;)

 

Ja forsåvidt. Man må tenke seg litt om i rundtkjøringer og sånt, er veeldig fort gjort å hive bilen inn på venstre side av veien om man er bittelittegrann uoppmerksom.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette må være en av landets råeste japser.. prata med en som hadde corolla ae86 MED rat på riktig side og skilt i Kongsberg tidligere i vinter, veldig tøff lyd osv!:hello:

 

bilen din skiller seg ut fra mengden kjipe 200sx'r og liknende, det er det som er så morro...

 

 

:win

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ser ulempen med det. Er ikke alltid det er positivt å ligge så midt i veien. Ei heller dra den i feil gir så ræva kommer ut. Finnes mange plasser som ikke det burde skje på. Kan fort gå galt. Men satser vel egentlig på at du får orden på det ;)

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette må være en av landets råeste japser.. prata med en som hadde corolla ae86 MED rat på riktig side og skilt i Kongsberg tidligere i vinter, veldig tøff lyd osv!:hello:

 

bilen din skiller seg ut fra mengden kjipe 200sx'r og liknende, det er det som er så morro...

 

 

:win

 

Takk for rosen. Ja den skiller seg lett ut.. prøvde den jo på japsetreffet i fjor høst på rudskogen, og jeg hang enkelt på alt som var av EVOer og Imprezaer og slikt. (dem drar fra på langstrekka, jeg tar igjen hele forspranget på de svingete partiene)

Det er jo veldig morro å henge på slike typen biler med en gammal 1.6 liters gasser-Corolla

 

:win

 

Jeg ville ikke klaget på å hatt den bilen sånn den ser ut på de bildene, men selfølgelig ønsker man å ha det så perfekt som mulig ;)

 

Nei det er forsåvidt sant. Men vi må vel gjøre så den tar seg ut på bilder, så disse kresne fotografa gidder å ta et bilde eller to

 

:hammer

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig morro å henge på slike typen biler med en gammal 1.6 liters gasser-Corolla

 

Det var jo en nokså beskjeden måte å fremstille bilen på.

Har en KE70 selv, til og med samme girkule du har :angelsmili:

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

mini update 14. Februar

 

Pusla litt med bilen i dag.. Jeg har bare sola inn i garasjen i noen få timer foreløpig, også gidder jeg ikke stå å fryse :D

 

Satte på merkene..

 

_MG_0629.jpg

 

Festa eksospotta litt bedre.. siden innfestinga til potta datt av etter forrige biltreff.. Det ble strips og patentbånd :D Tok et lite bilde av understellet, om det skulle være av interesse

 

IMG_0626.jpg

 

Lagde hull til pullwire og har dratt den inn igjennom torpedoveggen.

Så nå begynner kobling av hovedstrømbryter.. gjett om jeg gruer meg a.

 

_MG_0631.jpg

 

Ja jeg vet, den må vaskes :)

 

Noen som vet hvor jeg får tak i FIA godkjente 4 punkt seler som er beregna til å festes i bur og ikke øyebolter?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår