wildcat Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 hei har en bucik hvorwildcat 68mod. hvor sitter starteren på den? 430 motor big block. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqueflite Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 La oss eliminere her: Ikke i trunken, ikke i hanskerommet... Kanskje et sted ikke så langt fra svinghjulet? Siter Jesus loves you.... I think you're an asshole..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 så dum er jeg ikke at jeg må eliminere noe.. men det er ganske trangt forran der, på chevy 350 motoren er den lett å finne. men på denne her er den borte eller gjemt ganske godt, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torqueflite Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 *Trangt* i motorrommet på en Wildcat? Javel. Avhengig av motortype kan det hende at den er flensmontert, i motsetning til nedenfra slik som Chevrolet-starteren. Høyre eller venstre side kan jeg ikke huske i øyeblikket. Siter Jesus loves you.... I think you're an asshole..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 jeg trodde det var på høyre eller venstre side. men der fins det ikke noe annet enn ac slanger på venstre side. å høyre side er det tomt. forran er det vifte reim. servo reim, oljefilter. coil. ac. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Nede, bak, nesten under motoren i høyde med de nedre bærearmene bak forhjulene. Enten høyre eller venstre side. Skal være lett å se fra undersiden hvertfall. Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 ok takk for hjelpa :) da får jeg ta en titt når dte blir lyst ute. da er det ikke rart jeg ikke fant den når jeg ser oppe i fra hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg