Gå til innhold

Ingen flere som bygger Omega?

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

godt og høre. muligheter for og kjøpe de to skinn recoro stolene foran, har 2 vanlige sort skinn stoler. men trenger litt mere sidestøtte på rudskogen

 

Send forespørsel til Opelhugg, virka som dei har månge stolar, ivertfall om dei har vert so lure at dei har plukka dei ut av bilane som er komt inn

94- Omega 3,0

98- Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg holdere også på med et omega prosjekt,

94 modell sølvgrå sedan

 

det som er gjort:

hivt ut den slappe x20xev motoren

bygd om fra autolat til manuell,

satt i en R25-28 kasse,

mixet sammen 3000 sperre diff med original, samt endret inngrepet fra 45 til 64,2% sperre

3000 bremser

8,5*17 og 10*17" keskin kt1 felger

koni justerbare dempere

senkefjører

alt i understellet forran og bak er nytt/ nylakkert

lakkert opp motorrom,

omega 3000 skinn recaro interiør

dette er hva som er gjort foreløpig...

81 ascona B 400-replica

93 omega "3000-24v" stv

eks biler:

94 org. vectra 4x4 turbo.

95 Omega B c20let prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel er vel ikke akkurat prosjekt min heller... men skjært utav dører for å få plass til større anlegg, nye lykter, fått tak i styling kit men det skal på når jeg har fått fjerna all rusten og omlakkert... planer om senkesett og div for å stive av bilen litt, vurderer å få tak i en delebil med manuell kasse og bytte... Utennom det må bakruta limes på ny for subkassa rista den laus :P

 

Foresten noen som har forslag til lakk på omega b ?

Vurderte OPC blå en stund, men føler gjerne det blir litt lyst... Men fant en annen blå farge som er litt mørkere med farge kode 21B er vel denne ? hvertfall lignende

vauxhall_vx220.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg holdere også på med et omega prosjekt,

94 modell sølvgrå sedan

 

det som er gjort:

hivt ut den slappe x20xev motoren

bygd om fra autolat til manuell,

satt i en R25-28 kasse,

mixet sammen 3000 sperre diff med original, samt endret inngrepet fra 45 til 64,2% sperre

3000 bremser

8,5*17 og 10*17" keskin kt1 felger

koni justerbare dempere

senkefjører

alt i understellet forran og bak er nytt/ nylakkert

lakkert opp motorrom,

omega 3000 skinn recaro interiør

dette er hva som er gjort foreløpig...

 

Hadde vert kjekt å fått en tråd om den!:)

94- Omega 3,0

98- Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jeg hoppet over til prosjektforumet med omegan i en liten protest, synes det er alt for lite folk som bygger omegan! Og hvertfall alt for lite folk som legger ut tråd her! :( Jeg vil ha inspirasjon til og forsette videre. Jeg vil ha tråder jeg vil se biler , Jeg savner et sikklig Omega prosjekt. Hvis noen har link fra noe , sleng den gjerne inn i denne tråden, Så stakkars meg kan lese. Helst engelsk, da det eneste tyske jeg kan er heil hitler.

 

 

Jeg har tenkt å begynne med en av Omegane mine og de teite hjulbuene bak

 

Gi meg gjerne noen tips eller no sånt :P

88 Volvo 745 B230k Bruksbil

92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent

82 Lada 1500 21023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo bygge om en to liter til v6, så dere får se hvordan det gjøres og hvilke papirer som trengs for godkjenning.

Laget bare en liten tråd om ulykken, men det er jo egentlig et prosjekt med rust og lakk + bedre lyd i ny bïlen..

Sjekk ut "rundt og rundt" på omega forumet, så kommer det oppdateringer så fort jeg har gjort dem:)

På ALKOHOL (E85)

 

Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!!

Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :)

Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår