Caliente Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Heisann har en kompis som ser etter en driftssikker 1. gangsbil som ser ok ut. Kom over denne på FINN.no http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15810958&sid=xz5cbancYoI724361&WT.svl=Bilde Bra kjøp? Finnes de noe styling eller noe til denne? Mvh Caliente & Kompisen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Mye muligen bilen er fin, men jeg er alltid skeptisk til folk som ikke oppgir navn og smører på med hemmelig telefonnummer i tillegg. Det er noen av de som omsetter mistenkelig mange biler. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 mye annet bra man kan få for rundt om 40lapper :P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caliente Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Tips tas imot med stor takk det! Vi likte høytalerne baki der da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinMartin Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Men ikke gå etter det som er baki bagasjerommet ;p Gå heller etter hvordan bilen er teknisk sett, med rust og diverse. Siter BMW E92 2007 M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Det der er jo egentlig en grei type bil men tror ikke jeg hadde kjøpt denne, litt liten motor med tanke på at det er en ganske stor bil, mem det spørs jo helt hva man skal bruke den til. Jeg tok et kjapt søk på http://www.autodb.no og fant ut at denne hadde litt stiv pris etter min mening. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Kan du gå opp litt snuser du på Ford Focus, som ansees som ett veldig godt kjøp Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caliente Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Takk for innspill, får lete litt videre! Ford Focus er ikke helt min type bil, men ellers takk for et godt tips! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Takk for innspill, får lete litt videre!Ford Focus er ikke helt min type bil, men ellers takk for et godt tips! :) Var det ikke kompisen din som skulle ha seg bil da? Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Se på japansk, helst toyota eller honda.. Førstebil bør være driftsikker om du ikke er rik eller har 39,7 tommeltotter. Jeg hadde sett på småbiler med lav forsikring, lavt forbruk, billige deler og driftsikkre motorer som tåler "ungdomsbruk". Se foreks på colt, corolla, yaris, civic osv.. Men her bør du være obs på rust! Ellers finnes det mye fine tyskerbrakker som virker driftsikkre, bmw e36 tileks.. Men har inntrykk at forsikringen er unaturlig høy igjen! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Honda har fine biler, men tenk på dele prisen den er høy Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Ville gått for en Omega eg:) Gode bilar å kjøyre, brukar ikkje so mykje bensin, går ok til å vere førstebil.. Denne kanskje? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15874032&sid=xz8raePZFbd659881&pos=null&tot=null Eller denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2055149#bilder Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caliente Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Var det ikke kompisen din som skulle ha seg bil da? Vi deler på brukern vi :) Takk for tipsene! Får se litt til, lese litt i andre topics osv så får vi se vi ender opp med! Takk for god hjelp folkens! Dere kan litt om biler ville jeg sagt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 er bilen som det står er det der en bil du får igjen penga for når du skal selge den også... er en av de bilene som holder seg best ipris det det der hvis den er i bra forfatning! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ian928 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Carina er jo en driftssikker bil, men når det første du spør om er styling så anbefaler jeg heller noe som ser sprekere ut i utgangspunktet... Siter Ian 1998 Range Rover 4,6HSE, 1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S 1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt 1956 Land Rover 86" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg