Bambozle Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 så det i en 560sec en gang... jeg har lyst på et slikt ratt :) hvor kan jeg finne deT? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PukkverkPower Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Aner ikke, men gi meg beskjed hvis du finner det ut!! For det var innafor fett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Må få fram denne, rattet var dritrått Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Syns det ser ut som et eldre jamex sportsratt, med senterpute. Denne senterputa var ofte noe man kjøpte i tillegg, med bilens merke på. Tar man den av, ser det ut som et vanlig sportsratt. Aner ikke hvor man får tak i slikt desverre... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg