Snudii Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Sitter og gotter meg i spania til over nytt-aar, og kom paa att jeg parkerte bilen kansje litt vel risikofylt for rakketter, hva sjer om jeg faar en raket i bilen og skade oppstaar? Jeg har del-kasko i Vesta. Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavamakt Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Med mindre den som har sendt raketten melder seg, sitter du med sjeggeeti postkassa.. Siter 2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X] 1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X] 1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 ring hjem å få noen til å flytte bilen er vel den beste medisinen mot denne situasjonen ;) så slipper du å sitte der med sjegget i postkassa og uroe deg for at noe kan sje :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg